zaterdag 19 juni 2010

Oranje-koorts

Even een voetbalblog en ja jullie lezen het goed. De waaienberg is aangestoken en er heerst hier ook oranjekoorts. Het huis en de straat zijn van de week door Roos en mij versierd en Fleur kwam met het idee om haar haren  te verven. Dit was niet tegen een dove gezegd en ik heb gelijk met de kapper een date geregeld. Vandaag was het dus zover en de haren die de afgelopen 2.5 maand zijn gegroeid kregen een beurt. Hieruit blijkt maar weer eens dat Fleur en Roos schijt aan alles hebben en "gewoon" lol blijven maken.


Nicole en ik willen deze dag gevoelsmatig het liefst vergeten, maar de kracht en spontaniteit die die deze twee uitstralen geeft ons weer hoop en dat is iets wat wij de komende tijd nodig zullen hebben.

Joost en Nicole

3 opmerkingen:

  1. ik dacht even dat die oranjegekte iets vreemds was. dat ik de hele tuin verbouw en me voor elke wedstrijd verkleed.

    maar na het zien van deze foto weet ik het zeker. het zit gewoon in de familie. hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn de echte wereldkampioen!!!
    groet
    Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen