dinsdag 22 juni 2010

Van school voor Fleur


Ja ja ik weet het, ik moet op tijd naar bed, maar mijn plekje is ingenomen door Roosje. Dit grietje was zeer verdrietig en ze mocht daarom de nacht naast de moeder doorbrengen. Voor mij wel gunstig, want dan ik even opschrijven dat de verpleging de beesies erg leuk vonden en ze ze netjes gaan verdelen.

Wat Fleur, Roos en wij ook erg fijn vinden zijn alle kaarten die binnen stromen en dan hebben we het nog niet eens over de sms-jes, telefoontjes, reacties op onze hyves, e-mails, en uiteraard de lieve woordjes op het blog. Ik merk dat ik in de herhaling val, maar ik wil dat jullie weten dat het ons goed doet en we het fijn vinden dat we er niet alleen voor staan. Als iemand ons wil bellen stellen we dat op prijs, maar wees niet boos als we jullie wegdrukken of als we halverwege het gesprek afkappen. Wegdrukken en afkappen heb ik de afgelopen dagen al een paar keer gedaan en weet als ik dat doe, daar een reden voor voor heb. Als je trouwens wil weten welke reden is het verstandig om me even te bellen.

Maar wat ik eigenlijk wil vertellen is dat die kleine Roos een heel leuk cadeau had geregeld. Ze is vandaag met een vriendinnetje de hele school rond gelopen en alle leraren en alle kinderen hebben hun naam op een groot stuk papier geshreven. Voor fleur een totale verassing en ze was er ook heel blij mee. We zoeken nog een mooi plekje, maar dat hij ergens komt te hangen is een feit.


Lieve Roos bedankt en je bent en blijft onze KANJER......enne......ik hou van je.


Papa

7 opmerkingen:

  1. Ingrid Lelieveld23 juni 2010 om 00:18

    Lieve Joost, Nicole, Fleur en Roos
    Ik denk aan jullie!
    Liefs Ingrid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon weer een dikke kus van mij om te laten weten dat ik aan jullie denk. Ik waai het weekend weer even langs. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Manfred en Gerrie23 juni 2010 om 11:58

    Lief Roosje,SUPERZUSJE!!!!!We kennen je nog maar zo kort maar het lijkt al heel lang,lieverd wat houden wij van je!!KUS en de dikste van MANIELA!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx -jes voor jullie alle vier van Jan, Stéphanie, Bas en Teun

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik had het al eerder gezegt maar zeg het nog een keer ik zou willen dat ik z.on zus had wat is het toch een lieverd kan me voorstellen dat fleur er blij mee is dikke kus voor alle 4 maar vandaag 1tje extra voor roos xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super hoor zo'n ontzettende lieve zus als Roos!
    En wat een bewondering heb ik voor jullie gezinnetje jullie zijn trouwens allemaal super!
    Dikke kus uit een ver Ruurlo waar we alleen maar aan jullie kunnen denken en voor jullie duimen.
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een kanjer van een zus ben je,
    dikke kus,
    renate

    BeantwoordenVerwijderen