zondag 5 december 2010

Bijna pakjesavond

Vandaag is het 5 december en het beloofd een spannende dag te worden voor een hoop kinderen. Nicole en ik zijn van plan om er een mooie dag van te maken en hopelijk zet de goedheiligman ook nog een zak met kadootjes voor de deur. Het enigste wat we nu nog kunnen doen is afwachten.

Wat wel vreemd is aan het hele gebeuren, is dat voordat ik naar bed ging er wat rommelpieten door de kamer liepen. Ik heb ze hun gang maar laten gaan en heb hun beloofd dat ik morgen alles weer recht en rechtop zou zetten. Het enigste wat ik nu kan doen is hopen dat de pakjesavond er een word die we niet snel meer zullen vergeten. Jullie ook veel plezier en geniet van de kids. Weltrusten en tot over 1,2 of 3 dagen.

Laafje Joost

9 opmerkingen:

  1. jemig, wat eng spannend klinkt dat allemaal.
    Veel plezier en geniet van deze avond!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sabine,sander,thym en tess5 december 2010 om 10:59

    Hele fijne dag en wij beloven dat wij er ook van genieten!!!!!!!! Enne joost succes met opruimen!!

    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fleur en Roos,
    Ik hoop dat jullie een heel gezellig Sinterklaasfeest zullen hebben, met heel veel kado's.
    Liefs Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeeeel veeel plezier met sint en piet.
    met veel cadeautjes en lekker snoepgoed, heerlijk avondje komt eraan. en zeker weten dat t supergezellie wordt!!!
    xx renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fijne dag gewenst!!
    Wij hadden 2 pieten op bezoek, die ene ken jij heel goed, Joost!
    grtz!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijne sinterklaas!!!!
    dikke knuffel uit rhenen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groetjes uit Weert5 december 2010 om 18:22

    Fijne pakjesavond gewenst lieverds!!
    Geniet ervan!
    Dikke kus xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan zeggen dat mijn Sinterklaasfeest geslaagd was. Wat wel raar was is dat ik de pieten dit jaar alleen in de weerspiegeling van ramen en spiegels heb gezien.

    Je krijgt trouwens de groeten van Hanneke hahahaha.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeg Frank!!!! Ga je nu je identiteit blootgeven?
    Dat was niet de bedoeling.... Joost zou raden!
    Maar je was een kanjer met je verschijning EN je gedicht!!

    BeantwoordenVerwijderen