donderdag 9 december 2010

Een update

Een goedenavond lieve bloglezertjes van me. Om maar met de deur in huis te vallen.....met Fleur gaat het redelijk goed. De bijwerkingen waar we bang voor waren vallen reuzen mee en dat is natuurlijk erg fijn, maar aan de andere kant maakt het me ook bang. Bang, bang waarom bang??? Hier kan ik vrij kort over zijn. Aanstaande maandag 13 december 2010 staan er weer wat onderzoeken gepland. Niets bijzonders, maar de uitslag moet goed zijn, want anders........

Als we de regels van hierboven even vergeten, kan ik jullie melden dat de sfeer hier in huis al een paar dagen goed is. Soms bots het hier en daar wel, maar over het algemeen loopt het lekker. Iedereen doet wat ie graag wil doen en we geven elkaar naar mijn idee ook alle ruimte. Die ruimte die dan ontstaat word gevuld met niets doen, opruimen, veel mail en telefoonwerk, behangen en gezellig bijelkaar zijn. Ja mensen, jullie lezen het goed.... behangen hebben we ook gedaan en ik kan jullie melden dat Nicole en ik elkaar goed aanvullen. Zij doet al het plakwerk en ik ben voor de rotte hoekjes en het snijwerk. Het eindresultaat mag er wezen en we hebben zelfs zonder ruzie of geklaag de banen recht op de muur gekregen.

Zo en nu nog even iets over Roos. Deze kleine meid is redelijk zenuwachtig en heeft het alleen nog maar over haar nieuwe school. vrijdagochtend of middag hopen we een telefoontje te krijgen met het goede nieuws dat Roos zich volgend jaar daar mag melden. Nicole en ik krijgen hier en daar nog wel eens wat complimenten over hoe wij met de kinderen omgaan. Dit is erg fijn om te horen, maar we doen "gewoon" de dingen waarvan wij denken dat het goed is. Jullie morgen veel plezier met jullie ding en als je even een minuutje over hebt, hoop dan even met roosje mee. Alvast bedankt en hopelijk tot morgen. Zo niet dan tot over 2 of 3 dagen.

Laafje

9 opmerkingen:

  1. sander,sabine,thym en tess9 december 2010 om 21:24

    He wat een fijn mailtje overwegend positief!!
    Vrijdag en maandag zullen we duimen als gekken!

    Dikke knuffel en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi schatjes ook wij zijn nog steeds aan het duimen ,het gaat goed komen en....we zijn trots op onze lieve vriendjes,tot gauw!!xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om positieve zinnetjes te lezen. En ik zie jullie
    Twee helemaal voor me,met het behang en t lijmen
    Op de behangtafel...
    En uiteraard duimen we mee!!!! Tot de blaren er op zitten!!!!
    Dikke kussen,
    renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook wij in Ruurlo duimen op deze dagen en omdat we zondag een kaarsje moeten branden doen we dat gelijk ook maar op vrijdag en maandag.
    Dikke knuffel Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het behang op de rol al mooi, dus .. ik kom gauw kijken! Overigens .. moet er bij ons ook behangen worden, dus ..? (dit voor het geval jullie je ververlen!)
    Gelukkig gaat Fleur nu redelijk en Roos komt ook op haar pootjes terecht!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Respect voor het behangen..... dat zou bij ons de aanleiding zijn tot een echtscheiding, gnagna!!
    Hoop dat het goed gaat en blijft gaan met de meisjes, dan gaat het met jullie ook goed!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En natuurlijk blijf ik meeduimen, vandaag, maandag en altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu al spierpijn in mijn handen van het duimen dus heb maar even een kaarsje aangedaan. Krijgen de vingers even wat rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve mensen,

    We zullen extra aan jullie denken de 13!!! 15e horen jullie meer of niet?

    Liefs uit Breda

    BeantwoordenVerwijderen