vrijdag 10 december 2010

Roos gaat naar een nieuwe school!!!!!!!

Lieve, lieve en lieve kijkbuisbloglezertjes van me. Ik wil degene die vandaag aan Roos gedacht hebben even bedanken, want het was niets voor niets. Met een fijn gevoel in me lijf kan ik jullie mededelen dat Roos volgend jaar kan beginnen op een andere school. Dit goede nieuws kregen we vanmiddag te horen en toen ik het tegen Roos vertelde was ze door het dolle heen. Het klinkt vreemd, maar Nicole en ik hebben voor ons gevoel een beslissing moeten maken die Roos achteraf nooit meer zal vergeten. We weten bijna zeker dat dit de juiste keuze is en zijn blij dat onze kleine lieve meid volgend jaar een frisse/nieuwe start kan gaan maken.

Laafje Joost

9 opmerkingen:

  1. Naomi van der Zalm10 december 2010 om 21:56

    Nou dat is een fijn bericht, hopen dat roos zich op haar plek gaat voelen daar op school!! Fijn weekend!! x naoom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lieve grietje op de juiste plek.....
    Wat een goed nieuws!
    Ik duim nu verder voor maandag EN ons kaarsje brandt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Manfred Gerrie & kids10 december 2010 om 23:18

    GEFELICETEERD lieverds en fijn weekend gewenst!!!
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sabine,sander,thym en tess10 december 2010 om 23:33

    JOEHOOOOOEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SUPER ben heel blij voor jullie

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De knoop is doorgehakt lees ik, wat fijn dat Roos er zin in heeft!

    Veel plezier op je nieuwe school Roos! Koop je wel euritmietjes?? (of is dat mijn jeugdtrauma van de vrije school hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn hoor, hopelijk gaat ze de komende jaren met minder tegenzin naar school (want laten we wel zijn: "het was een drama).
    Waarschijnlijk past dit soort onderwijs Roos meer en daar gaat het toch om: "De school moet -net als je schoenen- passen".
    Dus: voor het nieuwe jaar: ZET 'm OP ROOS:
    Oma Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Roos heel veel plezier op je nieuwe school.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig dat Roos groen licht heeft gekregen op de nieuwe school.
    Hopelijk krijgt ze het daar geweldig naar haar zin en steekt ze een klein beetje beter in haar vel komend jaar.
    We gaan het zien en horen!!
    Roos, gefeliciteerd met je nieuwe school en nu krijg je helemaal vast een fijne kerstvakantie!!
    Liefs Hans en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Roos,
    Wat fijn dat je volgend jaar naar je nieuwe school mag. Hoop dat je het er erg naar je zin zal krijgen. Top hoor, een leuk vooruitzicht.
    Knuffel Conny,

    BeantwoordenVerwijderen