maandag 13 december 2010

Nog even geduld

Zo mensen we zijn weer thuis, maar niet met het nieuws wat we graag hadden gehoord. Het is niets ernstig maar de oncoloog kon nu niet definitief zeggen dat alles ok was. Aanstaande woensdag hebben ze weer groot overleg en wordt Fleur goed besproken. Na die bespreking worden wij gebeld met de definitieve uitslag. Dit betekend dat we tot die tijd even door kauwen op het houtje en blijven hopen. Vanmiddag of vanavond zal ik een uitgebreider verslag maken met wat details.

Laafje

7 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk balen; toch weer wachten..
    Had al stiekem een paar keer gekeken of er nieuws was.
    Ken jullie wel helemaal niet persoonlijk, maar lees en leef al een tijdje mee en bovenop mijn eigen zenuwen (wij krijgen morgen de uitslag van de controle), zenuw ik ook met jullie mee.
    Ik blijf gewoon heel hard duimen:
    voor mijn kleine mannetje; dat hij morgen na het eerste jaar controles nog "schoon" zal zijn en voor jullie Fleur;Dat ze Woensdag ook het mooiste bericht krijgt wat er is !!

    lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee Joost.... Had zo gehoopt op goed nieuws. Lekkere dooddoener, jullie nog meer natuurlijk.

    Echt weer Sophia zeg.... Niets ernstigs, maar geen zekerheid? Soms zou je ze wat doen daar!

    Blijf mee hopen dat het niets geks is..

    Liefs Breda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer die spanning en onzekerheid....Slopend!!!
    denk aan jullie!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf duimen, good luck.

    Liefs van Annemarie van der Ham-Verhart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een zenuwentoestand. Blijf doorduimen tot woensdag voor goed nieuws.
    liefs Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We denken aan jullie en duimen voor jullie. Veel liefs uit Oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen