maandag 27 december 2010

Operatie nummer 8 is een feit!!!!!!!!!

Sorry voor de taal, maar houd het dan verdomme nooit eens op. Onze kleine meid moet morgen voor de 8ste keer in 1 jaar tijd onder het mes. Waarvoor???? Die eikels hebben het verkeerde weggehaald en de klier netjes laten zitten. Ik geef niemand de schuld en ben nog steeds tevreden over hoe ze ons behandelen, maar vanmorgen zakte de moed me even in de schoenen. Stelletje prutsers. De operatiekamers zijn 1 van de meest geavanceerde ruimtes die je maar kan bedenken en waar heel veel mensen tijdens een operatie zijn. Van al deze mensen is er dus geen een die heeft gedacht "Ze ligt nu toch open dus laten we voor de zekerheid even een echo maken". Nee, ze wisten vrijwel zeker dat ze goed zaten. NIET DUS!!!!

Och och mensen, wat een ellende. Er is zoveel gebeurt vandaag dat ik geen tijd had om kwaad te worden. Ja kwaad zijn dat ben ik nu en merk ook dat ik nu even moet stoppen met bloggen, voordat ik echt verkeerde dingen opschrijf. Jullie voor de rest veel plezier en geniet van alles en iedereen om je heen, want je zit in de stront voordat je het weet. Tot zo of over een paar uurtjes.

Laafje Joost

21 opmerkingen:

  1. Het mag niet, maar ik scheld met je mee, wat een blunder verdomme!!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals ik vanmorgen al tegen jullie zei..... Onvoorstelbaar prutswerk!!! Heel veel succes morgen in ieder geval en tot woensdag dan maar ipv morgen ;-)

    Ook wij zijn net thuis.... werd toch nog een lang dagje.... goh...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He????????? Hoe kan dat??????
    Hebben ze vandaag pas een controle-echo gemaakt???
    Om uit je vel te springen en dat is heeeel zachtjes en netjes uitgedrukt!!!
    Sterkte!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pieter, Jet, Daan en Niek27 december 2010 om 17:39

    Nou ja zeg, nog een keer! Wat een fout zeg. Daar kan je toch met je verstand niet bij..... Heel veel sterkte weer lieverds!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een blunder, kan me voorstellen dat jullie kwaad zijn.
    Ben sprakeloos.
    Fleur kop op meid en heel veel sterkte maar weer.
    Een hele dikke knuffel uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal maar niet opschrijven wat er spontaan voor een woord uit mijn mond vloog, toen ik dit las!!
    Wat een mega blunder;schandalig!!

    Heel veel sterkte weer morgen en hopelijk snel weer een blogje met "rete goed nieuws" .

    lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een afschuwelijke blunder zeg! Kan me jullie kwaadheid wel voorstellen.Houd het dan nooit eens op. Heb je na lange tijd weer eens mooie dagen, krijg je zo'n domper te verwerken.
    Heel veel sterkte maar weer.
    Liefs Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sabine,sander,thym en tess27 december 2010 om 18:47

    Dit meen je niet, Jezus waarom altijd bij onze leive Fleur dit soort blunders en ellende!!!!
    Nou heel veel sterkte en een dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongelooflijk zeg. ....
    Veel sterkte maar weer.....
    Denk aan jullie
    Kus naat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet te geloven veel sterkte voor morgen liefs uit oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte morgen weer! Ongelofelijk!!!!!!
    Lieve schatten we gaan jullie volgende week extra verwennen!dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat meen je niet, wat een blunder!!
    Heel veel sterkte weer!!

    Dikke kus
    Daan en de rest natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Iedereen houdt zich toch netjes in, en ik......???

    Ik ben blij dat er met de "shift" toets het een en ander mogelijk is.

    Zodat ik gewoon even kan zeggen dat het een stelletje *^%&$#@%^& zijn en dat het &%^*(&^%^%$%^& is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Naomi van der Zalm27 december 2010 om 21:16

    Nou maar hopen dat dit de allerlaatste keer is en dat 2011 jullie jaar gaat worden! Weg met ziekenhuizen, prikken, zusters, chemo's , artsen die fouten maken, onzekerheid..............etc
    Heel veel sterkte morgen! Denk aan jullie, dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik snap heel goed waarom je denkt: Waarom hebben ze niet direct een echo gemaakt? Dat had ook heel logisch geweest. Maar zelfs toen men had ontdekt dat er helemaal geen klier was weggehaald maar iets "wat er ook zo uitziet" (wat een kutsmoes eigenlijk) is men niet adequaat tot verdere aktie overgegaan. Ik bewonder jou en Nicole om jullie geduld, want er is wel degelijk sprake van ernstige nalatigheid. En we kunnen echt niet slechts spreken van een "oeps......foutje.....sorry".
    Het is een schande dat je als patient tegenwoordig het beste zelf ook maar een medische studie kunt doen, als is het alleen maar ter controle, als je een arts nodig hebt.
    Sterkte!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje, wat minder prettig, en dan druk ik me heel rustig uit. Waarom nou weer? Eerst zoveel blijdschap en nu dit weer!!!! Leven erg met jullie mee....... Sterkte voor allemaal!!!

    Liefs Cor en Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tjonge wat een klote zooi (sorry voor mijn taal gebruik) en wat een fout zeg . Kan me voorstellen dat jullie helemaal van slag zijn . Wat een prutsers. Hopelijk maken ze het morgen goed sterkte en we denken aan jullie.
    xxxxxxx

    ing ,ric en bo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo luitjes

    Hier zijn geen woorden voor wat zijn het toch klojo's. heel veel sterkte.

    Dikke kus mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helaas zijn die prutsers en wat er ook meer gezegt is hierboven ook mensen en geen machines...
    En dingen als als... dan... daar word het allemaal ook niet beter van vrees ik.
    Ik ga jullie dan ook alleen maar heel veel sterkte wensen morgen
    Liefs uit Ruurlo
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Niet te geloven toch, maar het zal je maar overkomen..???
    Sterkte (zo makkelijk gezegd he, ik weet het..)

    Liefs,
    tante Jopie en Willem.

    BeantwoordenVerwijderen