woensdag 1 december 2010

De meiden zitten er weer warmpjes bij

Vandaag was het de beurt aan Nicole om heen en weer te rijden en ik bleef thuis om Cock te helpen. De vraag is nu natuurlijk wie is in hemelsnaam Cock. Een aantal jaren geleden heb ik door mijn huidige werkgever 2 dakkapelen laten plaatsen. De verwarming hebben we toen verwijderd en hebben die nooit meer teruggeplaatst. Sinds een aantal maanden slapen de meiden op zolder, maar op dit moment is huiswerk maken en normaal spelen geen pretje meer. De gemiddelde temperatuur was ongeveer 14 graden. 

Er moest dus een nieuwe cv komen en daar was Cock voor nodig. Ik ben een redelijke zeikerd en alles wat er in en aan huis gedaan moet worden moet goed gebeuren. Met deze goede man heb ik jarenlang samen gewerk en weet uit ervaring dat hij zeer goed is. Na 1 telefoontje was het duidelijk dat hij me kwam helpen. Op zeer korte termijn is alles geregeld en daar zijn mijn meiden en ik hem zeer dankbaar voor. Fleur en Roos worden morgenochtend wakker en kunnen zonder te bibberen hun kleren weer aantrekken. Nogmaal Cock bedankt, het zit er fantastich uit.

Laafje Joost

1 opmerking:

  1. Leuk dat het nu helemaal up to date is. Het is daarboven inmiddels een sprookjespaleisje hoor.
    Cock? Is dat de "Cocky" van "vroeger"? (dit voor insiders) je weet wel ... van thuis?
    mama

    BeantwoordenVerwijderen