dinsdag 12 juli 2011

Een kort blogje.....

Lieve Nicole, Fleur en Roos

Ik hou van jullie !!!!!!

14 opmerkingen:

  1. wij houden van jou joost
    en natuurlijk van je vrouw en kids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve JOOST wij houden van jullie ALLE 4
    Hele dikke KNUF uit Ruulo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op hyves heb je zo'n mooi knopje waar je op kan klikken als je iemand respect geeft.

    Hier zal ik het in woorden moeten doen:

    Lieve Joost ik heb diep respect voor jou maar ook voor je lieve vrouw Nicole en je prachtige dochters Fleur en Roos!!!!!!!!!!!

    dikke kus uit Ruurlo
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij ook van jullie

    ronald,erika en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi om te lezen!!!
    Dikke kus van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij houden zielsveel van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MOOOOIIIIII Joost!!!
    Ik heb net je laatste blogs gelezen en kreeg een brok in mijn keel over het stukje dat je schreef dat Fleur gevallen was op haar bult en met haar handje erom heen geklemd zo moest huilen vd pijn, wij als ouders kunnen tegen ons kind zeggen als ze vallen 'gaat weer over lieverd' in jouw/jullie situatie is dat wel ff heel anders. Broek met riem gaat niet meer schrijf je dus de gewone kleding wordt ook al een probleem. Wijde jurkjes mss? A-lijn met bijv elastiek onder de buste? Zodat het niet knelt bij haar bult(en). Weet ff niet wat ik moet zeggen lieve allemaal behalve sterkte en ik denk aan jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. liefs uit Weert13 juli 2011 om 22:10

    Lieve schatten ,wij houden ontzettend veel van jullie!!! xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cindy Tetteroo13 juli 2011 om 22:14

    Lieve Joost en Nicole,

    Lees nu een tijdje mee op jullie blog en heb mijn tranen ook niet kunnen bedwingen. Maar vind het heel knap hoe jullie ermee omgaan! En ook heel knap hoe jij schrijft Joost! Wil jullie heel veel sterkte wensen en hopen dat jullie inderdaad nog heel lang van jullie Fleur mogen genieten!!!

    Liefs,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WIJ HOUDEN VAN JULLIE .

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi. Waar het allemaal om draait.

    Liefs uit Pijnacker van Edwin & Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat voelen wij via je blog...
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen