vrijdag 15 juli 2011

Een rare dag.......

14 juli 2011, 23.59,

De verjaardag van mijn lieverd zit erop. Het was gezellig, maar ondertussen was hij ook pittig. Pittig, omdat we weten dat het de laatste was. Heftig........en het gevoel wat Nicole ongetwijfeld heeft en had daar kan ik alleen maar naar gissen. Ik voelde me al erg belabberd dus laat staan deze mooie vrouw.

Toch wil ik niet elke dag zeuren en zeiken over de gore tering kanker, maar ook vandaag hebben wij samen met wat familie en vrienden gezien dat Fleur weer iets heeft ingeleverd. Het grietje wordt al moe bij de gedachten dat ze een trap moet oplopen. Dit kost energie, maar gelukkig pakt ze wel haar rust momenten. Doet ze dit niet dan pakt ze zichzelf ermee en dat weet ze.

Roos had het vandaag ook erg moeilijk. Het emmertje zat vol en om een poep of een scheet kon ze huilen. Vanmorgen heeft Nicole ook gevraagd of ze iets wilt doen met het kistje van Fleur en vanavond heeft ze mij verteld dat ze dat wilt. Hoe en wat de bedoeling is daar ga ik het nu even niet over hebben. Ook hebben we een liedje gevonden wat haar erg aan Fleur doet denken.

Naast deze niet leuke dingen kijken we wel uit naar aanstaande zaterdag, want dan vieren we de verjaardag van Nicole even opnieuw. Dit gebeurt weer op de manier zoals het hier altijd gaat en dat betekend dat het wel eens druk kan worden. De mensen die we hier graag hebben zijn bijna allemaal benaderd en weten ook ook dat het vanaf 15.00 uur pas begint.

Zo, en nu ga ik slapen, want morgen hebben we weer een drukke dag. Weltrusten allemaal en tot laterrrrrrr......

Laafje Joost

12 opmerkingen:

  1. woww wat een nachtmerrie gaan jullie toch doorheen.

    We kennen elkaar niet maar lees al een tijdje mee op je blog en de brokken schieten in mijn keel bij de laatste blogs van je, onvermijdelijk waar je op afgaat.

    HEEEEEEL veel sterkte en steun toegewenst




    P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve familie,

    wij zijn in gedachten bij jullie.

    Fam Bosman(kevin)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn morgen natuurlijk van de partij . En krijgen jullie weer een hele zeer verdiende dikke knuffel en kus.
    Tot morgen
    xxxxxx
    ing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is vandaag een mooie dag, tijd om het kasteelbed af te maken voor mijn zoontje. Terwijl ik sta te schuren en de planken voorzie van hun tweede afwerklaag denk ik aan jullie, mensen die ook een bed aan het maken zijn. Danwel het laatste bed voor hun prachtige dochter Fleur. Ik heb natte ogen en moet even naar de computer. Ik heb het tot nu kunnen bedwingen om even niet de blogs te lezen van twee vaders met een zieke dochter. Om 5 voor 11 deze morgen houd ik het niet meer en lees ik ze allebei. Al maanden volg ik de blogs, ik kan het niet loslaten al ken ik jullie niet. Ik zou jullie het liefst willen knuffelen. Nogmaals heel veel sterkte en geniet vandaag van het zonnetje en van jullie prachtige dochters! Groetjes, een meelevende moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets ergers dan je liefste bezit zo zien inleveren.... dat gaat dwars door je hart heen...
    kusssss......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve schatten,

    Het zal nooit meer worden zoals het was. Dus probeer te genieten morgen.
    Liefs Erwin, Mirjam, Steven en *Bradley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sander,sabine,thym en tess15 juli 2011 om 18:04

    Tja soms heb ik even geen woorden tot morgen lieffies!!! dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee,t is allemaal zo ingrijpend....wat moet dit moeilijk en pijnlijk zijn voor jullie allemaal. ...... toch wens ik jullie allen een mooie avond toe
    Xxxx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi wilde alleen ff zeggen dat je absoluut niet zeurt, en vind het heel mooi dat je/jullie het op deze manier uiten en delen met ons.
    Jullie zijn allevier regelmatig in mijn gedachten.. zoveel kracht wens ik jullie ....
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Danielle bloemen15 juli 2011 om 23:12

    Heel veel plezier morgen
    xxx Danielle en de rest uit belgie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. duizend kusjes uit Weert16 juli 2011 om 02:03

    Lieverds het is moeilijk voor ons om naar Curacao te gaan,wat hadden we er jullie graag bijgehad! In gedachten gaan jullie met ons mee,elke dag zullen we aan jullie denken!
    Een heel mooi feest gewenst en groetjes aan iedereen!! xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen