woensdag 20 juli 2011

Even een kleine update......

woensdag 20 juli, 00.30 uur.

Mensen, hier is even een kort blog over onze situatie. Het medicijnschema waar we mee begonnen zijn blijkt zijn vruchten af te werpen. Het hoesten waar onze lieverd zoveel last van heeft is een stuk minder en volgens ons heeft ze geen pijn.

Tsjaa....zwemmen.....niet dus. Mevrouw kan niet meer zonder zuursof en raakt lichtelijk in paniek als ze ervan af is. Toch heeft ze tot haar kuiten in het water gestaan, maar binnen 2 minuten was het weer over.

Nicole is met Fleur terug gegaan naar het huisje en ik ben met Roosje nog even gebleven. Jaja lievekijkbuiskinderen, Roosje die hebben we ook nog. We hebben haar verteld dat we Fleur gaan verliezen en misschien wel sneller dan dat we willen. Uiteraard huilen, maar wat is onze kleine meid sterk en groot. "gewoon" ongekend.

Nicole.......die ligt vandaag in het stabelbed bij Roosje en ik lig samen met Fleur in bed. Of we vannacht een beetje slapen????? We zullen het zien.

Weltrusten en allemaal een dikke knuffel van een laaf.

32 opmerkingen:

  1. jullie ook allemaal een dikke knuf we denken aan jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slaap goed
    Veel groeten, Majella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier zomaar terecht gekomen. Heb wel zelf mijn zusje verloren aan kanker, maar zij was 32. Maar toch, misschien is het een troost, ze is altijd om me heen en in de buurt,ze waakt over mijn kinderen,ik kan tegen haar praten,ze is niet echt weg. De band die blijft en kan niet worden verbroken. Ik hoop dat dit jullie zal troosten. Zusjes ben je voor altijd, ook als die rotziekte toeslaat. Heel veel sterkte gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jezus, ik ben zo'n anonieme mee lezer op dit blog.
    Al een tijdje lees ik mee met jullie en jullie dappere kanjers.
    Maar wat gaat het snel opeens, k.t! Dat kanjer enige mooie woord wat ik erover kan zeggen. Het is ronduit kut! Ik hoop dat de pijn medicatie zijn werk doet.
    Roosje je bent een kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke Dikke kus van Hank, hoop dat jullie toch een gezellige week met elkaar hebben, ik denk aan jullie!!!!!
    XXXHank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We wensen jullie een mooie en fijne week met elkaar!! Maar wensen jullie ook veel sterkte toe de komende tijd!!!
    Jullie zijn veel in onze gedachten.

    Lieve groet;
    Ad, Mirjam, Roos en Noor van Mourik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jongen toch, en ik had jullie nog zo'n fijne week gegund!! Wat gaat het toch snel!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. roos ik denk elke dag aan je en stuur je een dikke kus ook van chris en raul xxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve roos ,
    Ten eerste vond ik het zaterdag een superfeest.
    Het was heel gezellig.
    Ik ben zo trots op je
    En ik ben blij dat we weer zoveel samen spelen en dat blijven we ook doen.
    Je komt nog een keer logeren en eten.

    Heel veel sterkte .
    Xxxxxxxxxx Anissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil even laten weten dat ik aan jullie denk! Heel veel sterkte.

    Femke van Santen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey lieverds,

    Wat een Klere, tyfus en wat nog veel meer berichten!!!! Geniet van jullie momenten in dat huisje daar. Ik weet dat jullie dat ook wel doen en dat het in deze omstandigheden voor buitenstaanders misschien onmogelijk lijkt. Maar weet je zelfs op de IC met alle slangen en buizen etc. heb ik elk moment genoten van mijn kleine meisje dat daar zo hard vocht om bij ons te blijven. Ik zou jullie graag willen steunen en dicht bij jullie zijn maar dat komt wel.
    Heel veel liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook hier wordt veel aan jullie gedacht!
    Meelezer uit Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Danielle Bloemen20 juli 2011 om 09:50

    Een hele, hele, hele dikke knuffel van mij.xxx
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaat het ineens ongelovelijk hard! Ik schrik er van!Afscheid nemen....welke ouder en zus is daar nu al klaar voor? Kun je je daar uberhaubt klaar voor maken? Wat een zware tijd! Maar ze is er nog! En elke uur, elke minuut, elke seconden moeten jullie toch nog van haar aanwezigheid genieten. We hopen met jullie mee dat het leven zo pijnloos mogelijk mag zijn tot het einde. En voor roos...een hele dikke speciale knuffel! En paps en mams...neem er zelf ook 1 of 2 of zoveel je wilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pfff het gaat zoineens wel heel hard...
    Ik zou willen dat ik de tijd kon stil zetten zodat dat wat gaat komen nog lang weg blijft!

    Ik denk aan jullie
    heel veel liefs en een dikke knuffel uit Ruurlo
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel veel sterkte lieve mensen ik denk aan jullie ik vind het heel erg liefs dieny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Moet het nou werkelijk zó snel gaan...?Waarom??? Waarom???

    Roos, Britte wilde meteen naar je toe komen om met je te kletsen en een dikke knuffel te geven; hierbij dan de knuffel. Het kletsen hou je tegoed :-)

    Jullie krijgen allemaal (natuurlijk ook opa en oma) super veel knuffels van ons!

    Liefs, Dick en Elsbeth, Britte en Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje, wat gaat het eigenlijk hard. Had toch nog heel veel hoop voor jullie en dat blijf ik houden.Sterkte.

    Liefs van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Naomi van der Zalm20 juli 2011 om 11:56

    Lieve joost, nicole,roos en fleur,
    ik hoop dat jullie een goede nachtrust hebben gehad,ik schrik ervan dat ze zo snel achteruit gaat. Hoop met heel mijn hart dat jullie nog een redelijke week hebben met een lach en een traan. Geniet van elkaar! Wij denken aan jullie, sterkte en dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met een brok in mijn keel zit ik jullie blog te lezen, je weet dat dit gaat komen maar ik denk steeds dat het moment dat het echt bergafwaarts gaat nog heel ver weg is. Je kan niet geloven dat het zo snel kan gaan. niet te bevatten! Ik hoop dat de vakantie toch nog wat ontspannende momenten geeft, dat Fleur tóch nog even het zwembad in kan en och, die arme kleine Roosje, mijn hart breekt als ik denk aan die kleine meid.
    We denken aan jullie, heel veel liefs

    Simon en Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. onvoorstelbaar dat het zo snel gaat....ben er meer dan stil van!!

    Denk aan jullie!!

    een dikke knuffel vanuit hier..

    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bericht weer zeg, we hadden met zn allen gehoopt dat het nog heeeeel lang weg zou blijven maar nee hoor klote zooi.
    Wat is het leven soms toch zo onwijs oneerlijk zeg.
    We denken elke dag aan jullie en leven met jullie mee, maar helaas kunnen we daar ook niks mee.
    Ik zou jullie zo graag willen knuffen dus bij deze, een hele grote voor jullie 4 xx.
    Binnenkort als jullie het willen ff een afspraak maken voor roos om te gaan paardrijden.

    Heel veel liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve kanjers, heel veel liefs en veel dikke knuffels en kussen! !!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat moet dit verschikkelijk zijn. Je eigen kind achteruit zien gaan. Niet meer zonder zuurstof en aan de pijnbestrijding.
    En dan Roos, weten dat je zusje er straks niet meer is en je verder moet zonder.
    Maar wat moet er wel niet door Fleur haar hoofdje spoken.
    Gewoon de ergste nachtmerrie, die je niemand toewenst.
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen en geniet van elk moment.

    Sandra van der Ploeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben er ook stil van , kom elke dag kijken en vaak las ik best wel ''goede berichten '' .... nu niet meer , de laatsten al niet meer
    Mijn docher heeft vandaag afscheidsdag van haar groep 8 , wat een feest en wat had ze er zin aan vanochtend ...... gewoon zoals het hoort te gaan !!
    Ik kan er vreselijk boos en verdrietig om worden als een kind door dit soort kloteziektes eigenlijk domweg geen kind meer mag zijn
    Het zou verboden moeten worden , ik denk veel aan jullie , zeker op dit soort dagen
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal

    Moeder van 3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. sander,sabine,thym en tess20 juli 2011 om 18:37

    KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel liefs uit Oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weet even helemaal niets te zeggen, ben er stil van. Wij leven ontzettend met jullie mee.

    Fam. Bosman (kevin)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. fijn dat ik morgen even naar jullie toe kan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het gaat gewoon TE snel
    ik ben er stil van.
    veel knuffels voor jullie alle vier
    andrew en liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo verdrietig, zo oneerlijk. Vuile rotziekte... Heel erg veel liefs uit Amersfoort

    BeantwoordenVerwijderen