zaterdag 23 juli 2011

Even bijkletsen.....

Gisteren was een redelijk drukke dag. Mensen, telefoontjes, mensen en nog eens telefoontjes. Prima en erg lief, maar voordat we het wisten was het 17.00 uur en stond de afwasmachine weer vol. Eigenlijk werden we die dag geleefd. Gevolg hiervan is dat Fleur erg moe was en nog steeds is. Toch is het fijn om te zien, te lezen en te horen dat we niet alleen zijn. Iedereen is en blijft dan ook welkom alleen is een telefoontje wel handig en de kans bestaat ook dat je het kopje koffie of thee achter in de veranda moet opdrinken, waar het overig best gezellig is.

De belronde met de huisarts, thuiszorg en het Sophia heeft ongeveer een uur in beslag genomen. De huisarts wilde weten hoe het ging, de thuiszorg zorgt dat alle medicijnen en pompen die we misschien nodig hebben in huis komen en het Sophia heeft even uitgelegd dat de kans op nog een longontseking vrij groot is, hoe en wat de bedoeling nu is van alle medicijnen en dat Fleur zeker geen pijn hoeft te hebben.

Waar Nicole en ik ook rekening mee houden is dat Fleur niet meer van het bed afkomt. Het mag nu dan even goed gaan en we hopen uiteraard dat het verlopig nog zo blijft, maar we merken aan sommige mensen dat ze toch schrikken als ze Fleur zien. Dat het nu wat beter gaat, betekent dus niet dat Fleur alles weer doet en alles kan!!!!!

Tsja.....en met grote regelmaat wordt er ook gevraagd hoe het met Roosje gaat. Nou ik kan jullie mededelen dat die het ook moeilijk heeft, maar dat ze zich er ook prima doorheen slaat. De maandag, dinsdag en woensdag was ze niet bij Fleur weg te slaan, maar nu het wat beter gaat voelt ook zij zich beter. Ze loopt en speelt lekker met de kinderen uit de buurt en slaapt 's-nachts heel goed. Met andere woorden Roos is in mijn ogen een TOPPERTJE.

Mensen, ik wens iedereen een fijne zaterdag toe met hopelijk een beetje goed weer en wie weet tot straks. Mag dit straks niet lukken dan tot..jaja..tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Fleur met haar nichtjes Lotte en Anna


Laafje Joost.

19 opmerkingen:

  1. Anouschka, mama van Nienke*23 juli 2011 om 08:57

    Hye lieverds,

    Wat een mooie foto en wat een geweldig gezin zijn jullie toch. Ik denk aan jullie en van een afstandje een dikke knuffel voor jullie alle 4.

    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve foto zo samen met haar nichtjes, en je zegt een toppertje over roos, dat is ze zeker, maar vergeet niet dat jullie joost en nicole dat ook zijn, diep respect voor jullie, dat mag ook gezegd worden, altijd die glimlach voor een ander en jullie gastvrijheid, je cijfert jezelf weg, gevoelens diep weggestopt voor hetgeen wat komen gaat, alles wat er door jullie heen gaat, en toch blijven jullie joost en nicole een krachtig team bij elkaar, fleur en roos, twee kanjers die blijven vechten, geen enkel woord kan beschrijven wat er speelt in jullie hart, de grootste knuffel die er bestaat is voor jullie allemaal. Yoli.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn hart breekt als ik de foto zie... wat zal er in dat lieve kleine koppie omgaan?
    Jullie zijn allemaal kanjers, ook de opa's en oma's!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4 toppers wonen er op de waaienberg 24 maar dat wisten we al en roos ja heb al vaker gezegt wat had ik graag z.on zus gehad als roos,hoop dat jullie een rustig weekend hebben lekker met ze 4tjes dikke kus en liefs jo xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Xxx, denk aan jullie

    Liefs Djoeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oma Calvin en Mitchell23 juli 2011 om 10:29

    Heel veel sterkte. Ik begrijp dat jullie heel veel kracht krijgen van al jullie dierbaren.Ik hoop dat jullie ook nog een beetje rust krijgen als gezin samen in deze laatste fase.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto van Fleur met haar nichtjes. Maar ook wat een verdriet schuilt hier achter. Twee schitterende meisjes met een heel leven voor zich, en Fleur een meisje van 11 jaar die straks het aardse leven moet laten gaan.
    Denk aan jullie, knuffel Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto! Krijg er een brok van in mijn keel!! Ik zou weer zoveel tegen jullie willen zeggen maar mijn krijg de gedachten in mijn hoofd niet op papier! Weet dat ik aan jullie denk, zoveel als ik kan! Als ik iets kan doen, al is het de vaatwasser leegruimen bel me dan alsjeblieft! En waar we laatst over gesproken hebben....als jullie iets nodig hebben, jullie hebben het nog van me tegemoet! Dag lieve Roos, Fleur, Nicole en Joost, ik geef jullie een hele dikke denkbeeldige knuffel, hoop jullie snel echt even te kunnen vasthouden! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele dikke kus van mij.
    Een schitterende foto, met heel veel gedachtte. kus Hank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pijnlijk mooie foto! En wat lijkt Fleur onwijs op Nicole!
    Ik wens jullie het best mogelijke weekend! Majella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dikke knuffel!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. duizend kusjes uit Curacao23 juli 2011 om 15:45

    lieverds,wat doet het ontzettend veel pijn om niet bij jullie te kunnen zijn.Tranen bij deze prachtige foto,zoooo mooi!!!Hou vol schatjes en zodra we terug zijn komen we meteen.sterkte en we denken elke minuut aan jullie!!Heel veel liefs van ons allemaal hier!
    p.s het was zo fijn en deed ons erg goed dat jullie toch bij het jawoord waren!!echt het mooiste moment voor ons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lieve knuffel en heel veel sterkte voor jullie allemaal

    Dag, tante Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve allemaal
    Ik zit nu in turkije maar volg jullie blog op de voet! Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik schrijven moet!! Het is allemaal zo oneerlijk!!

    Ik denk veel aan jullie! Hou jullie taai

    Hele dikke knuffel Merel vanuit turkije

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hartverscheurend de foto van Fleur met haar nichtjes, jong leven dat bijna op houd met het leven op aarde....en het pas geboren leven naast elkaar op een prentje....dit mag toch niet...ze zouden van elkaar moeten kunnen genieten...maar helaas zal dat niet zo zijn...afschuwelijk.
    Kanjers zijn jullie Joost Nicole, Fleur en Roos en de opa's en oma's...zoals zo vaak ontbreken mij de woorden, ik zwijg vol diepe respect en met intens medeleven voor jullie.
    lieve groet, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. sander,sabine,thym en tess23 juli 2011 om 20:20

    Wat een mooie foto zeg,hoop deze week ff aan te wippen maar daar bellen we wel even over
    Sterkte lieverds dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jullie zijn alle vier TOPPERS! Heel veel kracht gewenst. En inderdaad, wat een prachtige (maar ook moeilijke) foto van jullie kanjer... Veel warmte gewenst vanuit Amersfoort v Mirella & family

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heej lieve lieverds,

    "gewoon" even een heeeeeeeeeele dikke knuffel voor jullie allevier. Om te laten weten dat jullie continu in mijn gedachten zijn.

    dikke dikke kus van de `juf`.

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen