woensdag 20 juli 2011

Eerder naar huis....

Woensdag 20 juli 2011 waren we om 11.00 uur thuis. De keus om ruim 5 dagen eerder te vertrekken viel niet mee. Roos en Fleur vonden dit niet uiteraard niet leuk, maar wij vonden dit de beste oplossing. Toen we thuis kwamen is de huisarts geweest en na een kleine luisterbeurt was het duidelijk. Fleur heeft longontsteking!!!!!! Balen, balen en nog eens balen en om die reden zit Fleur weer aan antibiotica. Of deze antibioticakuur inderdaad aanslaat zullen we over een dag of twee gaan merken. Mag dit niet het geval zijn dan gaan we over op de morfine. We vinden het allebei niets, maar we hebben "gewoon" geen keus.

Naast al deze ellende hebben we ook besloten dat er een bed in de woonkamer komt te staan. Uiteraard koste me dit weer een hele hoop tijd, maar na een uurtje bellen was het voor elkaar. Niet leuk, maar het vrouwtje is wel gezellig onder de mensen. De vraag of ze alles nog onthoudt vraag ik af en met grote regelmaat ligt het grietje te ijlen. Het praten kost op dit moment ook veel energie en de woorden die ze zegt zijn erg moelijk te verstaan. Het ijlen blijkt volgens het Sophia wel vaker te gebeuren en het moeilijk praten gooien we maar op de vermoeidheid.

weltrusten en wie weet tot zo, zoniet dan tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Laafje Joost

29 opmerkingen:

  1. Lieve mensen,

    Wat een pech... Al een poos lees ik uw blog mee, schrijf steeds iets en plaats het dan weer niet... Wil jullie alle kracht wensen die jullie nodig hebben.

    Lieve groet,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met schrik zagen wij jullie auto vanochtend.Weet dat wij met jullie meeleven (gedachten zijn krachten) is het spreekwoord wij hopen dat jullie het een beetje voelen.

    Lieste groet, Hans en Jopie de Jong de over buurtjes achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kwam net opa en oma tegen die vertelde me het klote nieuws hoop dat de antibiotica aanslaat want van die longontsteking moet ze af kan alleen maar zeggen dat ik aan jullie denk en sterkte wens dikke dikke kus en heeeeeeeeeeel veel liefs jo een hele dikke knuffel van raul en chris xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och mensen
    wat gaat het hard zo

    sja wat moet je nog meer zeggen als buitenstaander
    heel veel sterkte
    maar dat dekt de lading niet

    toch sterkte samen

    knuff marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi

    Wat een ellende zeg hopelijk slaat de antibiotica aan en knapt ze weer een beetje op. Wat gaat het ineens snel he . Bizar gewoon wens jullie alle kracht toe met zijn 4tjes en we denken aan jullie.
    dikke knuf ing

    ing

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik leef met jullie mee met heel mijn hart en ziel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Godsamme....ook dat nog....
    Heel veel sterkte lieverds, hopelijk slaat de anti biotica snel aan.
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We leven met jullie mee en zijn steeds in onze gedachten.
    Dikke knuf uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leef met jullie mee...
    Hoop dat de anti-biotica aanslaat

    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oma Calvin en Mitchell20 juli 2011 om 22:55

    Alles is al gezegd ik weet geen woorden van troost.In gedachten zijn we bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bah, wat kan het leven soms zo verdomd oneerlijk zijn!
    We denken (net zoals inmiddels heel veel mensen) aan jullie.

    Lieve groetjes Ties & Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve kanjers,
    Wat een ellende weer. Mijn moeder is oud (91) en op het ogenblik ziek. Ik houd heel veel van haar en af en toe denk ik: Als mijn moeder nu zou inslapen zou ik daar vrede mee hebben, maar laat daarvoor in de plaats jullie lieve meiske leven!
    Heel veel sterkte.
    Lieve groet,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterkte, kracht en liefde

    Fanút Fryslan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sander,sabine,thym en tess21 juli 2011 om 00:07

    Jezus waarom!!!!!!! Lieverds denken zoveel aan jullie Sterkte dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. kutkanker....... zo erg!!!!! Denk aan jullie x Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  16. tja en dan ben ook ik stil.. geen woorden.....
    waarom???

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schrikken als je dit leest, woorden schieten te kort....
    Het gaat allemaal veel te snel.

    heel veel kracht en sterkte gewenst en een hele dikke knuffel voor jullie 4tjes.

    Heel veel liefs

    Marian Seijsener

    BeantwoordenVerwijderen
  18. sterkte ook ik hoop dat de antibiotica nu zijn werk doet wens jullie heel veel sterkte ook ik denk aan jullie allemaal het is allemaal kl...n
    liefs dieny brok

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jongens Jongens Jongens, wat kan t leven toch hard zijn, WAAROM!!!!! ik weet t niet hoor, maar dit!! Ik heb er geen woorden voor, lieve lieve schatten, een hele dikke kus van mijXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik weet niks zinnigs te zeggen, hier zijn geen (opbeurende) woorden voor beschikbaar.....
    We denken veel aan jullie!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve allemaal,
    Wat moet het zwaar voor jullie zijn dat het zo hard achteruit gaat en er zo weinig tijd is om even stil te staan en aan nieuwe veranderingen te wennen. Ik denk dat het heel fijn zal zijn om Fleur in de huiskamer dicht bij jullie te hebben. Heel heel veel sterkte en ik denk aan jullie, Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jopie (Wassenaar)21 juli 2011 om 09:47

    Lieve alle 4,
    Jammer van de vacantie, maar als het zo ellendig gaat(en is...) kun je maar het beste in je eigen huis zijn. Ik hoop dat jullie nog een beetje geslapen hebben vannacht??
    Heel veel sterkte,

    Liefs,
    tante Jopie Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jezus, wat klote allemaal! Laat de antibiotica alsjeblieft aanslaan!! Ook wij zijn in gedachten bij jullie, we hopen dat dat kracht geeft!
    Dikke kus
    Danielle, Dennis, Kevin en Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een ellende er blijft jullie ook niets bespaard. Verschrikkelijk.
    Ze zeiden vroeger vaak het gezegde van: Ieder huisje heeft zijn kruisje, maar jullie kruisje is toch wel erg zwaar.
    Sterkte allemaal.

    Liefs van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Met enige regelmaat lees ik jullie blog, en hoe moeilijk ik dat ook vind, ik heb diep respect voor de manier waarop je het schrijft, en hoe jullie omgaan met de ziekte van Fleur.

    Ik wil jullie omarmen en een dikke knuffel geven, en jullie heel heel veel sterkte wensen voor de komende tijd....

    Liefs, Karin (ex van Dirk, van tante Teuny)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey lieverds,

    Een dikke knuffel XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kan hier niks op schrijven...een hele dikke knuffel van ons.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lees al een tijdje mee, kan jullie alleen maar kracht en liefde toewensen. Alles wordt al gezegd en alles is niet genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen