dinsdag 19 juli 2011

Even een reactie.......

Ik reageer nooi op reacties, maar dit keer kon ik het niet laten.

Wat een gezeik zeg over het wel of niet kunnen en mogen zeggen / schrijven over bepaalde woorden, maar ik ben wie ik ben en dat blijf ik. Daar horen de woorden, tot groot ongenoegen van mijn moedertje, de woorden tering, tyfes, klote, kut en Go#%$^&**e ook bij. Wie hier niet tegen kan moet maar op het rode kruisje drukken rechts boven in de hoek.

Enne als ik iedereen moet aanspreken die het woordje kanker gebruikt ben ik nog wel even bezig. De jeugd van tegenwoordig gebruikt het te pas en te onpas en op tv knippen ze het erook niet meer uit. Mijn haren staan regelmatig overeind, maar ik heb geleerd dat ik me hier niet meer druk over moet maken, omdat dat verspilde energie is.

Trouwens onze grote kindervriend uit Sesamstraat, meneer Aart, die kan er ook wat van. Hij vind dat de Nederlander niet zeurt maar kankert over bepaalde onderwerpen.
http://www.metronieuws.nl/entertainment/aart-staartjes-in-de-hoed/SrZkfD!pucJzQ0eFEP2o/

13 opmerkingen:

  1. ricardo seffelaar19 juli 2011 om 17:08

    Joost, my friend ! Ben trots op je gozer.

    Groet,
    Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geef je groot gelijk: blijf jezelf en uit het zoals jij dat wilt. Degene die dat niet aan kunnen/willen zien...pech voor hen!

    De angst en woede die jij voelt, kan een persoon in een normale situatie zich niet voorstellen.

    Groet Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef mij het adres van die kloteklapper, dan zal ik hem/haar wel eens vragen waar hij de gore moed vandaan haalt om je te bekritiseren. Je hebt al genoeg aan je hoofd en dan moet je dat soort ongein er ook niet eens bij hebben.
    Ja meneer of mevrouw de zeikert, ik ben Joost zijn moeder, ben het met zijn woordkeus niet altijd eens, maar hij schrijft wat hij voelt en als u daar niet tegen kunt, afhaken please.
    We redden het vast zonder u ook wel!
    Kijk maar uit, ik ben op oorlogspad, ik ben over de rooie oftewel woedend!
    moeder van Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bianca singapore19 juli 2011 om 19:28

    You go girl, oftewel moeder van Joost. Helemaal gelijk!! En Joost...........je bent zoooo eerlijk....hoe kan je deze ziekte ooit vriendelijk benoemen dan?? Pfffffffffff mensen die meelezen en jullie niet kennen en dan nog miepen ook....
    X Bianc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joost, jij bent wie je bent! !! Houden zo!
    Je bent een kanjer, GEWOON om wie je bent.
    Ik heb diep respect voor jou (uiteraard ook voor je vrouwen en familie ) en dat blijft zo! !!
    Bestond er maar geen vuile vieze gore pleuris kanker!!!!!
    Zo!!!!
    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, oei

    Dat jullie hier zoveel boze woorden aan besteden. De persoon in kwestie bedoelde volgens mij enkel dat het woord tering pijnlijke gevoelens opriep en had niet de intentie om te bekritiseren. Een beetje respect voor alle ziektes, meer bedoelde ze er volgens mij niet mee. Maak je niet druk om zoiets Joost. Je meisje verdient alle aandacht en volgens mij is jullie leven al zwaar genoeg. Maak je niet druk om een reactie, hoe deze ook bedoeld is. Er spelen nu wel belangrijkere zaken in je leven.

    En Joost, iemand die zelf geen kind heeft verloren of gaat verliezen kan de onmacht voelen die jij nu voelt. Het
    moet al een een hele prestatie zijn om iedere dag door te
    komen. Onmenselijk waar jullie voor staan.

    Lieve mensen, al bedoel je er niets slechts mee en al vraag je enkel niet te vloeken met ziektes, het is niet gepast om mensen met een dochter die stervende is te vragen om rekening te houden met eigen gevoelens. Deze weblog draait om FLEUR.
    En de papa van Fleur gaat door de hel. Dat is wat telt en niet zijn woordkeuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vieze gore tering, tyfus, klootzak die Aart.
    Ik zal Pino even opdracht geven om die Aart flink in zijn ......
    Ze moeten sesamZAAD voorgoed van die kut tv halen en die Aart moeten ze een paar spuiten in zijn zak geven. Ouwe kale gek!
    Zo Joost: dat ben ik kwijt en laat die eikels maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik zeg: GodverdommekloteTERINGkutkinderkanker!!!
    Kan me niet schelen wat MEN er van vindt...
    Onze levens worden kapotgemaakt door die TERINGkanker!
    Joost, jij bent Joost en dus jezelf....
    Vader des vaders!!!!
    Ik hou van je en scheldt lekker mee!!!!

    Kusss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat die mensen echt bestaan, je druk maken over worden die jij gebruikt joost.
    Als je als lezer van dit blog dat doet mis je waar het hier echt over gaat en dat is die klote kanker, die helaas fleur te grazen heeft genomen.

    Ronald van erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. moeder die haar lieve isa is veloren aan kanker19 juli 2011 om 23:15

    het is godverdomme kut klote en alle scheld woorden bij elkaar als je je kind gaat verliezen aan kanker...het is 1 grote kanker zooi en alls je daar middenin zit weet je het......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En nu we allemaal opgelucht zijn is er genoeg gescholden, toch?
    (maar oh wat deden de reacties nĂ¡ mij me goed)
    moeder van Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het lucht heerlijk op...... godverdomme!!!

    BeantwoordenVerwijderen