zondag 10 juli 2011

Swifterband blog 5

Vrijdag 8 juli 2011,

Zo daar zit ik weer, maar nu vanuit mijn rode stoeltje die zo staat dat ik de mooie zonsondergang niet kan missen, want dat is hier echt geweldig. Tijdens het zakken van die gele knakker probeer ik te omschrijven wat ik vandaag heb meegemaakt. Nou, daar kan ik vrij kort over zijn, want om heel eerlijk te zijn valt er hier niet veel te beleven. Het boerenleven lijkt me best interessant, maar we missen de aansluiting met de boer en de buren. Was dit contact beter geweest dan hadden wij deze week denk ik heel anders beleeft. De meiden daarin tegen hebben zo nu dan wel een klein gesprekje met een van de kids, maar daar blijft het dan ook wel weer bij.

Toch hebben we vandaag een mooie dag achter de rug. Nicole haar ouders zijn een dagje geweest en ook met hun hebben we wat gehangen op de boerderij. Tussen het hangen door zijn we ook even naar de orchideeĆ«nhoeve en vlindertuin in Luttelgeest geweest. Dit was een erg leuk en mooi uitje waar we erg van hebben genoten. ’s-Avonds hebben we gegeten in de plaatselijke pizzaria en na de koffie van 8 uur zijn ze weer vertrokken.

Ondertussen is het 22.15 uur en is de zon verdwenen, lopen de meiden nog buiten en heeft Boer Ab zich na 5 dagen even voorgesteld. Precies een dag voor vertrek kregen we een hand van hem. Een aardige man alleen snappen we niet waarom het zo lang heeft geduurd. Wij hadden het graag anders gezien. Waarom wij hem niet op hebben opgezocht??? We wisten niet eens hoe de goede man eruit zag en de buren namen trouwens zijn taken voor twee weken over.

Tsjaa…en morgen vertrekken we weer naar huis. Een anderhalve dag eerder dan de planning en waarom wij dit nu doen zouden we niet weten. We hebben het hier wel naar ons zin, maar toch ook weer niet…….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten