donderdag 21 juli 2011

even vlug.......

Lieve kijkbuisbloglezertjes van me. Als eerste wil ik jullie bedanken voor alle lieve telefoontjes, sms-jes, reacties op het blog en de bezoekjes. Dit doet ons erg goed. Voor de rest probeer ik via dit blog jullie zo goed en zo kwaad als het kan op de hoogte te houden. Met de meeste blogjes zet ik mijn gevoel even in de hoek, omdat ik anders niet helder kan nadenken. Hoe ik het hele gebeuren zie, hoor en voel komt nog wel een keer.

Nu even tot de orde van de dag. Vannacht heeft Fleur toch boven geslapen, omdat ze dat graag wilde. Ik heb het grietje naar boven gedragen en naast Nicole in bed gelegt. Het slapen zelf valt niet mee. Met grote regelmaat schiet ze overeind om naar lucht te happen om vervolgens haar draai weer te vinden in bed. Het ijlen doet ze nog steeds en ze struikeld nog steeds over de woorden.

Vanmorgenvroeg heb ik het Sophia weer gebeld en kreeg nogmaals te horen dat het ijlen en woordstruikelen een bijverschijnsel was. Zodra Fleur haar lichaam is gewend aan de Tramadol, een pijnstiller, zal alles weer iets beter gaan.

Nu is ze in de tuinstoel in slaap gevallen en ligt er vrij rustig bij. Voor ons de mogelijk om wat dingetjes te doen in huis, want dat gaat ook "gewoon" door.

Laafje Joost

17 opmerkingen:

  1. Lieve allemaal,
    Fleur ik hoop dat je een beetje kan rusten op je tuinstoel en dat de bijverschijnselen verdwijnen!
    Joost en Nicole probeer zelf ook af en toe een beetje rust te pakken in deze hectische dagen
    En allerliefste Roos voor jou een hele dikke knuffel!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve mensen,
    Wat een leed, pijn en verdriet. Ik lees elke blog, maar weet vaak niets te zeggen, gewoonweg, omdat er geen woorden zijn die jullie leed verzachten....

    Begrijp dat je je eigen ik uitschakeld als je je blogs schrijft Joost. Op een andere manier is het ook niet mogelijk, maar pas je wel op jezelf, je bent de rots in de branding voor Fleur, je vrouw en Roosje, maar die rots mag niet kopje onder gaan.....

    Wens jullie 4tjes en de naaste familie heel veel sterkte.
    Liefs van een survivor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weet eigenlijk niet zo goed wat te schrijven,het is zo kut allemaal.alles is al gezegd door alle andere meelevers van jullie vier.wens jullie heel veel kracht toe,hele stevige pakkerd voor nicole en jullie allemaal.houd vol!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ellende toch en helemaal voor Fleur!
    Ook voor jullie is het overleven en wel van minuut naar minuut.
    Duimen maar weer dat de Tramadol zijn werk goed doet. Heel veel sterkte weer voor jullie allemaal!!
    Liefs Maria en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou nou heel veel kunnen zeggen
    Maar alles wat ik zou zeggen slaat op niks ...
    Kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen.
    Ik hoop, uit de grond van mijn hart, dat jullie met z'n vieren nog een 'mooie en waardevolle' tijd tegemoet gaan. (al is die veel te kort)

    Vanuit het zonnige Fryslan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kusjes uit Curacao21 juli 2011 om 15:34

    lieve schatten we konden het toch niet laten om even op het blog te kijken. Erg verdrietig zijn we en zouden bij jullie willen zijn. Zodra we terug zijn komen we meteen naar jullie toe.Lieverds hou vol en een hele dikke kus van ons allemaal hier vanuit Curacao.We blijven aan jullie denken!!!
    De schilderijtjes van Fleur en Roos waren voor Diyou en Fransje het meest bijzondere cadeau en het telefoontje natuurlijk,tranen,tranen !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedere dag lees ik jullie blog.. kan me goed voorstellen dat je je gevoel ff opzij zet, al kan het niet anders dan het continu aanwezig zal zijn.
    Je schrijft dat ze tramal krijgt, heb zelf jaren idverpleging gewerkt en wij noemden het trammelant omdat het zoveel negatieve bijverschijnselen geeft..Is er niets anders voor Fleur? zo ontzettend veel kracht en sterkte voor dit mooie gezin...
    Groet Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieverds

    Nogmaals alle sterkte en kracht gewenst voor jullie alle 4 en een hele dikke knuffel
    liefs

    Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  9. sander,sabine,thym en tess21 juli 2011 om 17:59

    KIPPEVEL en een BROK!!! waarom gaat het zo hard?
    Zijn er onderste boven van 2 weken geleden nog de dijk op fietsen en nu dit.......... weet niet wat we moeten zeggen woorden schieten tekort.
    Lieverds we houden van jullie, dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ben blij dat ik jullie vanmiddag even heb gezien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie kennen mij niet maar ik volg al geruime tijd jullie blog. Normaal gesproken reageer ik niet maar ik vind het ontzettend knap hoe je deze moeilijke tijd aan het digitale papier toevertrouwd. Geregeld zit ik je blog met kippenvel en tranen in mijn ogen te lezen.
    Het is ongelofelijk om te lezen hoe hard de situatie met Fleur is verslechterd!
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze ongelofelijk moelijke en tijd.
    Het is een schrale troost maar we leven met jullie mee!


    Esther Groenendijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieve lieve schatten hoop zo dat alles wat ze moet innemen aanslaat en dat ze toch weer wat opknapt dat is het enigste wat ik wens voor jullie in mijn hart in mijn gedachten zijn jullie elke minuut van de dag bij me en UIT DE GROND VAN MIJN HART ik hou van jullie kus en liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ellende toch allemaal. Hoop dat de antibiotica snel aanslaat.
    Heel veel liefs Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weet je?
    Juist om jullie gingen onze laptops mee.
    Maar wat hadden we graag andere berichten gelezen....
    Het is niet anders, maar onze gedachten zijn bij jullie!
    Kusss van alle Janssens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elke dag kijk ik op jullie blog. Ik leef heel erg met jullie mee. Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hans en anne schouten Opa/Oma van Isa21 juli 2011 om 22:05

    we kijken veel op jullie blog eht valt ons zwaar en het roept veel herinneringen bij ons op wij kunnen jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen en geniet van ieder moment dat je samen bent, in gedachte zijn wij bij jullie

    hans en anne schouten (opa/oma van Isa)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Joost, zag op mijn dochter haar hyves dat Fleur een paar dagen geleden had gereageerd op een foto van mijn dochters vriendinnetje (Celeste) waar mijn dochter,Yara,en Celeste samen op staan, Fleur had gereageerd dat ze de foto zo cool vindt, ik bewerk nl foto's en op deze foto staan Yara en Celeste samen met dolfijnen om hun heen. Als ze het evt leuk vindt wil ik wel foto's (oa met Dolfijnen) van Fleur bewerken. Laat maar weten, doe het graag! Dit bovenstaande is volstrekt onbelangrijk gezien het feit waar jullie doorheen gaan..... Heel veel sterkte en kracht voor jullie all-4! Jullie zijn kanjers!!!! Ik denk aan jullie x Jacq

    BeantwoordenVerwijderen