donderdag 12 augustus 2010

Even zakelijk

Woensdag 11 augustus 2010

Vanmiddag om een uur of 3 werden we dus gebeld door het Sohia. Alle foto's die ze van Fleur hebben hebben ze naast elkaar gelegt en daaruit blijkt dat het plekje onder de oksel er niet hoort. De bedoeling is nu dat ze morgen, donderdag 12 augustus 2010, een CT-scan van haar longen gaan maken. Als deze uitslag aangeeft dat er vlekjes op de longen zitten houdt dit automatisch in dat er in haar oksel een tumor zit. Zitten er geen vlekjes dan word er met spoed een operatie ingeplant voor een biopt.

Ook hebben ze in haar rechterhand iets verdachts gezien. Het kan een uitwerking zijn door de bestraling, dus niets ernstig, maar het kan ook iets anders zijn. Om dit goed in kaart te brengen moet ook hier een biopt van gemaakt worden. Dit is in het kort wat we weten en over hoe ik me voel en erover denk horen jullie later.

Mensen veel plezier en tot 1,2 of 3 dagen

Joost

15 opmerkingen:

  1. Dag lieve mensen,
    vond het fijn jullie even gezien te hebben op de Wassenaarse kermis, en nog fijner om jullie allemaal even vast te houden. Hou moed, hoe moeilijk dat ook is, ik denk aan jullie vandaag, gister, morgen, ....altijd.
    Hele dikke kus
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag lieverds ook wij ik ben nog wakker zit met frank aan telefoon.
    wij waren blij jullie gezien en geknuffelt te hebben
    liefs uit ruurlo
    jan en maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had jullie ook graag op de kermis tegengeomen. Maar dan had ik er naar toe moeten gaan.

    Ik zie jullie in ieder geval het weekend even. En we geven de strijd niet op. Nu niet, morgen niet, nooit niet!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kind, wat een ellende en dan te weten dat ik vandaag (11 augustus) nog jarig was ook.
    Papa en ik, we love you all ('t is maar dat je het weet). Voor de zoveelste keer .... kom op hè!!!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. chris zei dat hij je gezien had joost op de kermis hij was erg onder de indruk je weet hoe chris is alleen maar liefs en kus kan niks zeggen xxxxxxxxxxxxxxxx jo chris en raul

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We gaan vandaag Racen tegen Kanker in Assen, maar reken erop dat mijn gedachten bij jullie zullen zijn!
    Heel veel sterkte en een knuffel van mij!
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met de CT en "gewoon" alles vandaag. Wanneer komt de uitslag van vandaag? Al heel snel mag ik aannemen? Hoe is het met Fleur zelf?
    Liefs van ons..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog even op de valreep,
    Heel veel sterkte vandaag!!!
    Kus Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterke mensen, (want hoe sterk moeten jullie allemaal wel niet zijn!)
    Jullie weten niet wie ik ben maar ik ''ken'' jullie via Frank en de stijldansperiode in Wassenaar. Wilde toch even reageren en laten weten dat ik aan jullie denk. Zo heftig dit alles. Zou willen dat ik iets kon doen. Giga veel sterkte. Ik hoop dat het goed gaat vandaag. Lieve groetjes, Majella
    PS Ik loop waarschijnlijk dit weekend al met een blauw armbandje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen woorden voor...
    We denken aan jullie en sturen positieve gedachten!

    Sterkte,

    Ellis en Freek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch na thuiskomst(gisteravond)nog maar even gaan zitten schrijven Joost?

    Fleur, wanneer je weer even tijd hebt...dan denk je toch nog wel aan mij hè om zo`n mooi gekleurd-bandje te maken? Ik kan het maar beter nog even tegen je zeggen voor dat je het vergeet...
    Ik vind het n.l ook zoooo gaaf!!
    Sterkte maar weer (vandaag)

    Liefs van ons,
    tante Jopie en Willem. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We zijn in gedachte bij jullie !!!

    Liefs Danny en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Schatten

    Intens verdrietig zijn we,vooral Guy.
    Geef een dikke knuffel van hem aan fleur en aan roosje natuurlijk!
    Heel veel sterkte vandaag.

    Veel liefs van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte,sterkte,sterkte!!!!!

    Knuffel Eus,Els en kids

    BeantwoordenVerwijderen