zaterdag 14 augustus 2010

Ontbijtje gekregen

He lieverdjes,

Hopenlijk hebben jullie nog niet gegeten en kunnen jullie je hiermee in elk geval weer een half uurtje afleiden van alle andere gedachtes. De "roosjes" zijn om jullie een beetje op te fleuren.

Veel liefs Hans, Bianc, Yuna en Indy

Om 8.00 uur ging de bel en met een slaperig hoofd deed ik open. "goedemorgen meneer, hier is uw ontbijt". Enig sinds verward pakte ik de handel aan ging weer naar binnen en maakte de eerste doos open. Daar lag dus het kaartje met de tekst van hierboven in. Ik heb de tafel gedekt en gewacht tot iedereen wakker was. We hebben er lekker van gegeten en er was zoveel dat het niet opging. Ook kan ik jullie melden dat we inderdaad een half uurtje de gedachten konden verzetten en willen bijdeze Hans, Bianca, Yuna en Indy bedanken voor deze lieve, aardige en spontane actie.


Nogmaals bedankt
Roos, Fleur, Nicole en Joost 

4 opmerkingen:

  1. Wat ontroerend lief, he??
    Dat zijn de kersen op de taart die het leven dat jullie nu leiden wat aangenamer maken!!!
    Hulde aan zulke lieve vrienden!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!! Heb je ons adres ook gelijk gegeven?
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sabine, sander thym en tess14 augustus 2010 om 17:23

    Geweldig he zulke mensen om je heen.

    En de woordspeling van de kinderen hun namen is erg leuk gedaan, roosjes om op te fleuren misschien was t niet zo bedoeld maar het viel mij gelijk op

    doeiiiiiii dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. groetjes uit ibiza14 augustus 2010 om 17:43

    hey lieverds, wat lief dat ontbijt,zoals ik al zei wat je geeft krijg je terug!!!Denken aan jullie!KUS en sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen