woensdag 11 augustus 2010

Kut, kut, kut en nog eens kut

Het goede nieuws wat ik jullie graag wilde vertellen gaat even niet door. Vanmiddag zijn we door het Sophia gebeld met de mededeling dat het plekje onder haar oksel er erg verdacht uit ziet. Wat er zit is onduidelijk, maar het hoort er niet. Ook hebben ze in haar rechterhand weer iets gevonden. Met andere woorden "onze kleine meid moet weer van voor af aan beginnen". Vanavond zal ik proberen een duidelijker blog te maken, maar voor nu laat ik het even zo.

Joost

21 opmerkingen:

  1. Naomi van der Zalm11 augustus 2010 om 18:09

    Mijn god, wat erg!! Heb er geen woorden voor en wens jullie echt met heel mijn hart heel veel sterkte in deze onzekere tijd, maar probeer ( hoe zwaar/moeilijk) toch hoop te houden.
    Denk aan jullie, dikke kus naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve mensen,

    Wat een nieuws, wat een verdriet weer, ook hier geen woorden.

    Heel, heel veel liefs vanuit Breda..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfffff...... neeeeeeeee.......
    Nog een keer deze loodzware weg...
    Ik weet niet iets zinnigs te zeggen....
    Sterkte!!!
    Hanneke Janssen
    Varsseveld

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai,
    kan geen woorden verzinnen.......
    denken aan jullie!
    Madelon en Sybren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anita Broekhuizen11 augustus 2010 om 18:52

    Een kind van 10. Waarom ????????
    Zucht.

    Hier weinig woorden maar groot verdriet.

    X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joost, Nicole, Fleur en Roos
    Even voorstellen: Ik ben Marianne Tuynder, Nicht van je vader Gerard. Door de omstandigheden rond tante Jeanne Heb ik de laatste jaren regelmatig contact met je ouders en word ik op de hoogte gehouden van het wel en wee o.a. in jullie gezin. Ik dacht vandaag even je moeder te feliciteren met haar verjaardag en hoorde de vreselijke berichten rondom Fleur, plus dat het voor Roos en natuurlijk voor jullie ook erg zwaar is. Ik volg nu jullie berichtgevingen via deze site en weet dat ik heel erg meeleef met jullie, ook al kennen jullie mij niet. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte!
    Marianne Tuynder-Brok

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook wij hebben er geen woorden voor,wat een verdriet. Lieverds heel veel sterktexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een klote z...
    Hou je taai!!!
    Liefs Eus Els en Kids

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag staat ook hier de wereld even stil.
    Ja zelfs bij ons gebeurt dat wel eens.
    Want ondanks dat we hier heel wat gewend zijn viel hier een enorme stilte, het is een soort van roes met af en toe een traan.
    Waarom bij jullie? Waarom Fleur? Waarom...
    Mijn eigen sores lijkt allemaal zo onbelangrijk,
    zo onbeduidend, zo niks bijzonders....
    Wij wensen jullie enorm veel sterkte om deze strijd weer aan te gaan en bergen knuffels voor jullie allemaal
    Heel veel liefs uit Ruurlo
    Linda Jarno Linet Manon Amber en een pootje van Boedha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien zie ik jullie straks nog op je moeders verjaardag....maar reageer toch eerst maar even. Ik hoorde het n.l vanmiddag al van Gerda die ik in dorp tegen kwam en met de kinderen `n ijsje aan het eten was......
    Ook wij hebben bij ze gezeten en hoorde toen het hele verhaal al !!!
    We schrokken ons kapot wat `n bericht weer jongens, om moedeloos van te worden toch....
    Ik weet bij de hemel niet wat ik moet zeggen dan maar weer sterkte, sterkte en nog eens
    sterkte !!

    Liefs van ons ,
    tante Jopie en Willem. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat kut........
    probeer sterk te blijven jongens we denken aan jullie
    dikke knuffel esmee en rene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieve mensen dit verdienen jullie niet !!!!.
    heel veel sterkte voor jullie 4-tjes.
    ik brand elke dag een kaarsje voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Peter, Debby en Quinten11 augustus 2010 om 20:59

    Shit shit shit... we hoopten zo met jullie mee op positief nieuws, waarom zijn sommige dingen toch zo vreselijk oneerlijk?
    Lieve mensen heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij zitten op vakantieadres in Denemarken maar ik moest toch weten hoe de uitslag was, O jongens wat vind ik dit een drama!! natuurlijk weet ik niet wat ik zeggen moet, wie wel?
    Héél, héél veel sterkte maar weer!!!
    Liefs van Jolanda en Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Joost, Nicole en meiden

    Ook wij hadden voor jullie op goed nieuws gehoopt.
    Dat hebben jullie wel verdiend.

    Liefs, Lia, Michel en Julian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje,kan er niet eens een positief berichtje
    komen
    Heel veel sterkte,wij denken veel aan jullie
    en hopen dat alles toch nog goed komt
    Veel liefs Rob,Wilma en Dyaef(woont nu thuis)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vreselijk bericht, ongeloof voert de boventoon. ....
    Waarom?godver waarom!!!!!!!
    Sterkte lieve schatten
    Veel liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik weet niet wat ik zeggen moet....maar ik denk aan jullie. Heel veel sterkte Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik zeg niks kan niks zeggen alleen kut kut en nog eens kut xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Joost,Nicole,Fleur en Roos

    Joost, ik hoorde gister van jou dit afschuwelijke nieuws. Ik wilde jullie zo graag troosten, maar kon de woorden niet vinden. Ik denk aan jullie.
    Dikke knuffel voor jullie,
    Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. sabine, sander thym en tess12 augustus 2010 om 16:06

    Hallo Lieffies

    Was er al bang voor (toen we geen sms je ontvingen op de vakantie)dat jullie rot nieuws hadden gekregen wat een verschrikkelijke klote zooi.
    Geen woorden alleen maar tranen!!

    Lieverds heel veel sterkte enne ik wil graag 5 armbandjes kopen

    dikke knuf van ons 4

    BeantwoordenVerwijderen