vrijdag 27 augustus 2010

Fotofilm Euro Disney 2010

Donderdag 26 augustus 2010

Zo lieve bloglezertjes van me, het fotofilmpje van Euro Disney is inelkaar geklungelt en ik hoop dat jullie op deze manier een kleine indruk krijgen van hoe wij het hebben beleefd. Wat ik erwel bij wil zeggen is dat de amputatie al gepland staat en wel op 31 augustus 2010. Deze datum is bij ons al een ruime week bekend en jullie snappen dus ook dat het aftellen echt is begonnen en we ondertussen 87 kleuren stront schijten. Als het goed is horen we morgen (vrijdag) alle uitslagen en dan hopen we ook te horen of de arm blijft zitten of niet. Ons is duidelijk verteld dat die kans erg klein is. Blijft nu het feit dat we erg zenuwachtig zijn en als ik het filmpje terug zie kijk ik er met gemengde gevoelens naar, maar ben wel erg blij dat we er zijn geweest. Dit was een trip die we nooit meer zullen vergeten.



Veel plezier en tot over 1,2 of 3 dagen.

Joost

20 opmerkingen:

  1. lieve allemaal.we zien dat jullie ondanks alles toch fijne momenten hebben meegemaakt waar je met plezier op terug kunt kijken.
    En wat ik ook zag is dat jullie een grote kleine jongen heel blij gemaakt hebben ik denk dat die uitvergroot bij hem in huis komt te hangen.
    We wensen jullie de komende dagen heel veel kracht en sterkte
    dikke knuffel Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemensen, wat mooi.... ik ken jullie niet eens persoonlijk, maar bij zo'n indringende fotoreeks gaan bij mij de sluizen open.......
    Het is duidelijk dat jullie hebben genoten, hou dat gevoel zo lang mogelijk vast.
    Besef dat jullie onmiddellijk weer zijn ingestapt in de achtbaan van k*temoties, angst en onzekerheden.
    Probeer jullie hoofden omhoog en schouders recht te houden.....pfffff...... besef hoe onnozel dit klinkt, als ervaringsdeskundige weet ik hoe bizar alles is...... je weet wat ik bedoel...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi dikke knuffel uit rhenen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    HET IS GELUKT!!! IK ZAG HET, HIJ ZAT ER TUSSEN!!!!

    Lang leve Knabbel en Babbel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik kon toveren.....
    Wat fijn dat jullie ondanks de niet geplande afloop zulke goede dagen hebben gehad.Sterkte,veel sterkte en moed gewenst voor de komende tijd!Wij denken aan jullie.
    Lieve groeten,
    Yvonne (moeder van Kyara)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denken aan jullie!!!!
    Kusjes xxxxxxxxxxxx Eus Els en kids

    BeantwoordenVerwijderen
  7. "Can you feel the love tonight...."
    Nou en of ik dat kan met Kippevel en Dikke tranen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tante Jopie en Willem27 augustus 2010 om 11:38

    Wat heb je dat weer mooi in elkaar gezet Joost, al die foto`s, èn die muziek er achter....
    (ik heb het dan niet meer hoor) Geweldig mooi !!!!
    Heel veel sterkte voor de uitslagen vandaag ??

    Liefs weer uit. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke video met de foto`s, geweldig.
    Jullie hebben echt genoten en dat kan je zien.
    Ik heb op YouTube ook een reactie geplaatst,dus als jullie de naam MHannemarie zien staan ben ik dit.

    Liefs van Annemarie van der Ham-Verhart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve allemaal , even ingelogd vanuit Frankrijk om te lezen hoe het jullie vergaan is afgelopen week. Mooie dingen samen beleefd lees ik . Hoe waardevol !!!!! Lees vanavond nog een keertje mocht je de uitslagen hebben ...
    Liefs uit Frankrijk / Breda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooi prachtige muziek erbij.het zo mooi jullie allemaal zo te zien en oooo zo ontroerd toch ook.mensen enorm veel sterkte ik denk aan jullie en leef erg met jullie mee liefs dieny brok

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lieverds,

    Nou Joost, dat heb je toch aardig in elkaar geklungeld. Prachtig om te zien hoe jullie genieten. Heel vervelend dat Roos zo misselijk is geweest, en Fleur zo'n koorts had van een blaasontsteking.Hopelijk gaat nu alles weer wat beter. Wat een spanning weer tot 31 augustus. Blijf voor jullie hopen en bidden, dat Fleur haar arm mag behouden. Heel veel liefs en sterkte,
    Conny, ook namens Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denk iedere dag aan jullie en hoe verschrikkelijk moeilijk het allemaal moet zijn.
    Maar zie ook dat jullie genieten van elkaar.
    RESPECT!!!!

    Dikke knuffel,

    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve mensen,

    Heb 3 weken niet achter de computer gezeten, en heb net met ingehouden adem al jullie nieuwe berichten gelezen. Mijn God, wat zullen jullie door een hel gaan, zeg! Onze zoon Aidan (nu 4 jaar) heeft vorig jaar (okt/dec) op 2 KGZ gelegen (met een Burkitt lymfoom, stadium III, in de buik), en als ik jullie verhalen lees, komen al die angstgevoelens van vorig jaar weer boven drijven. Vreselijk, dat gevoel dat je overgeleverd ben aan de Goden (en niet te vergeten het ziekenhuiscircus), en dat je zo graag wil dat alles goedkomt... Da´s niet te bevatten. Ik leef erg met jullie mee, en heb een diep respect waarom Fleur, Roos en jullie zelf telkens proberen er het beste van te maken. Ik hoop zo dat de uitslagen goed zijn. ´K kan alleen maar hopen op goed nieuws. Heel erg veel steun gewenst vanuit Amersfoort.

    Mirella verbaas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele leuke foto.s echt lekker dat jullie hebben kunnen genieten denk aan jullie hou van jullie en ga toch duimen en hopen maar wat er ook moet gebeuren ze is en blijft de allerliefste en mooiste schat die er is heel veel sterkte en vergeet niet ik denk aan jullie dag en nacht en blijf hopen dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Peter, Debby en Quinten27 augustus 2010 om 18:52

    Wat een mooie foto's! Fijn dat jullie hebben kunnen genieten...
    Veel sterkte gewenst, het blijft allemaal zo spannend voor jullie!

    Liefs,
    Peter, Debby en Quinten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,
    tja, een levende achtbaan wordt het ook wel genoemd. Mooie momenten en k**momenten.
    Fijn om te zien dat ook jullie je er dapper doorheen slaan. Zeer benieuwd naar de uiteindelijke uitslagen. We duimen voor jullie.
    Knipoog van Donald Duck hi hi

    gr Isanthe en Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik was heel ontroerd toen ik dit zag heel veel sterkte xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen