maandag 2 augustus 2010

Vertrouwd

Zondag 1 augustus 2010

Een goede avond, nacht, morgen of middag. Het weekend zit erop en we kunnen zeggen dat hij lekker was. De zaterdag heeft Nicole "gewoon" de hele dag gewerkt, hebben de meiden de hele dag buiten gespeeld en ik...tja...ik heb eigenlijk geen ene reet gedaan.

De zondag, dus vandaag, gaat de geschiedenis boeken in als een fijne dag. Niet dat jullie als bloglezers er wat aan hebben, maar de familie uit Weert is een dagje geweest en zoals bekend is hebben we deze luitjes ontmoet in Villa Pardoes en is er een hele hechte band ontstaan. Deze band is zo sterk dat we het zelf niet snappen. Of we het nu over de ziektes van onze kids of over het werk hebben, het maakt geen ene hol uit, we snappen elkaar. En dat maakt de hele handel bijzonder en vertrouwd.

 Fleur, Guy, Roos, Maniela

Wat ook vertrouwd aanvoelt zijn de andere families uit de Villa. Vanavond hebben we via de skype en de telefoon sommige gesproken en we hebben afgesproken dat we elkaar op 5 september weer gaan ontmoeten. Ik zie het niet als een reunie, maar als een......een.....tja ik weet het eigenlijk niet. Laat ik het maar zo zeggen, ook deze mensen hebben een speciaal plekje gekregen in mijn hart en er moet heel wat gebeuren om dat om zeep te helpen.

Tjonge jonge wat een achterlijk verhaal zeg. Jammer dan, maar zo is het nu eenmaal. Deze jongen is de afgelopen 11 maanden iets veranderd en kan daar "gewoon" niets aan doen. Het gevoel en de gedachten waar ik mee zit kan ik steeds makkelijker op papier krijgen en dat houdt automatisch in dat de bloggen ook langer worden. 

Ondertussen zie ik dat het weer laat is geworden en ga stoppen. Morgen sleurpt Fleur kuur 5 even naar binnen en in die tijd moeten jullie "gewoon" genieten van alles en iedereen om je heen. Dus lieve kijkbuiskinderen weltrusten en tot over 1,2, of 3 dagen.

Joost

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie zó met elkaar vertrouwd geworden zijn. Dat is -met dank aan Villa Pardoes- héél bijzonder en denk ik ook een beetje de insteek van het Pardoesgebeuren. Dat is toch wel een onverwachts kadootje.
    De duo-penotti's zien er zielstevreden uit!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend fijn voor jullie allemaal! En inderdaad de foto spreekt boekdelen!

    Heel veel succes weer deze drukke week!

    Liefs uit Breda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou is toch leuk als je het goed met elkaar kan vinden en dat de kids goed met elkaar overweg kunnen lekker z.on gezellige dag daar moeten jullie er veel van hebben en leuk dat jullie iedereen uit villa pardoes gaan zien je hebt toch een band met elkaar heel veel sterkte weer deze week kus jo xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieverds,

    Weer een spannende week voor jullie!!Hopelijk voelt Fleur zich nog goed.
    Hou vol heee!!!!We denken veel aan jullie hoor!!
    Leuke foto van de kids.Roept een beetje een heimwee gevoel op.Maar goed,we zien elkaar 5 september.
    xxxxxxxjes knuffels Eus,Els en kids

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Manfred Gerrie Guy Maniela3 augustus 2010 om 09:18

    Hoi lieve schatten dankjewel voor het lieve blog,
    het was echt super!!!!
    De schilder komt eraan!!!

    BeantwoordenVerwijderen