donderdag 5 augustus 2010

Nu wordt het echt spannend

Fleur moest vandaag de MRI-scan van haar arm laten maken. Om 15.00 uur was de afspraak, maar zoals als we ondertussen wel gewend zijn zat ook hier een kleine vertraging in. Thuis en in de auto was het goed te merken dat Fleur zenuwachtig was. Thuis wilde ze niet weg en was het huilen geblazen en in de auto gaat de voorstoel helemaal plat en zegt ze de hele weg niets. Gezellig??? Nee niet echt, maar zo reageerd Fleur nu eenmaal als er iets spannends gaat gebeuren. En dat het echt spannend gaat worden is nu wel duidelijk. De uitslag van deze MRI moet gaan vertellen of de kuur aanslaat of niet. Ja lieve mensen, de nagels zijn ondertussen verdwenen dus we bijten maar op een houtje. Mijn hersenen maken overuren en het gejaagde gevoel wil ook maar niet weggaan.

Gevoel, gevoel ja mijn gevoel op dit stukje papier zetten heeft nu geen zin, omdat ik er geen tijd voor heb. Deze jongen moet naar bed, want om 6.30 uur gaat de wekker weer. Manfred en Guy uit Weert zijn hier weer en komen de de buitengevel even schilderen. De goede man heeft 2 dagen overgewerkt om vervolgens 2 snipperdagen op te nemen. Waarom???? Ze weten dat ik al 3 jaar tegen die gevel aan hik en door omstandigheden er steeds niet aan toe kom. Dus hebben deze lieve mensen besloten dat het tijd was voor wat actie. En die actie start morgenochtend en eindigt vrijdagmiddag. Iedereen weet ondertussen dat waaienberg  24 graag zijn eigen boontje dopt en dat het voor ons dus ook bijzonder moeilijk is om deze hulp te kunnen accepteren. Maar zoals we de laatste tijd wel gewend zijn, hadden we ook hier geen keus in.

Ondertussen ligt mijn vrouwtje,  mijn kids, een lekker ventje en een lieve man op de eerste verdieping ergens in dromenland en ik zit hier gelukkig te wezen. Tja....het kan dus wel, gelukkig zijn in een redelijk zware periode. Deze gedachten houd ik even vast dus tot over 1,2 of 3 dagen.

Joost

5 opmerkingen:

  1. Ik voel met jullie mee enne.. moed houden!! Toi, toi, toi!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me er wat bij voorstellen joost, de uitslag, het is en blijf spannend vooral de ontwetendheid,we zitten er zelf ook mee, mel heeft dinsdag de mri gehad en de uitslag volgt de 17de. het valt zeker niet mee om hulp van anderen aan te nemen, wij zijn ook van die types die graag zelf alles inde hand willen houden, maar ja dat gaat niet altijd,
    je wilt anderen niet met je problemen op zadelen.
    ik wens jullie dan ook vanuit het wederom toch nog vochtige rottjeknor, heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. verschrikkelijk elke keer weer te moeten wachten op een uitslag kan me voorstellen dat het voor fleur verschrikkelijk moet zijn en voor jullie als ouders zijnde sloopt het je het zal en moet goed zijn gewoon lief dat ze je willen helpen echt maar daar zijn je vrienden voor toch heel veel sterkte dikke kus jo xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een spanning!!!! Jullie zenuwen zullen
    wel helemaal tot de uiteinden strak staan als een snaar!!!
    We zullen duimen.....duimen....en duimen!!!
    Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte!!
    Maria en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super die mensen die aanvoelen wat een ander nodig heeft!!!!!!!!!!!!groetjes fam meijer

    BeantwoordenVerwijderen