zondag 15 augustus 2010

Nog 1 nacht slapen

Zo, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. Morgen om 11.30 uur moeten we ons melden in het Sophia en hebben dan een gesprek met de chirurg en aansluitend een gesprek met onze eigen oncoloog. Spannnend allemaal, want we willen nu wel weten wat de uitslagen zijn en wat ze willen gaan doen.

Tijdens het telefoongesprek van afgelopen vrijdagmiddag heb ik wel aangegeven dat we pertinent niet willen stoppen met de chemo, ondanks dat hij in mijn ogen niet helemaal doet wat hij moet doen. De reactie hierop was vrij helder "als er word besloten om toch door te gaan starten ze wat later, maar dat horen jullie maandag wel". Ik begrijp heel goed dat de telefoniste en de verpleging hier niets over mogen zeggen.

En ja bloglezertjes van me jullie lezen het goed, we weten niet eens zeker of de kuur morgen doorgaat. Zodra we wat meer weten zetten we de tamtam weer in werking. Bel ons in ieder geval niet op, want dat gebeurt altijd op een ongelukkig moment.

Joost

11 opmerkingen:

  1. Spannende dag weer voor jullie morgen!
    Ik denk aan jullie, dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Borculo steken we een kaarsje aan.....
    Hoop dat jullie wat kunnen slapen vannacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik zal aan jullie denken.
    En een extra kaarsje aansteken voor jullie allemaal.
    Een hele liefdevolle stevige knuffel voor jullie vier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij ons gaat het kaarsje en en misschien probeer ik onze lieve heer ook nog van het kruis te bidden.
    Heel veel sterkte morgen een een dikke knuffel voor jullie alle 4.
    Liefs Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeel veel sterkte vandaag!
    Ik moet weer werken, maar mijn gedachten zullen veel bij jullie zijn...
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat ik dan de familietraditie vandaag ook maar in ere houden!
    Ook hier zal een kaarsje voor jullie branden!
    Heel veel sterkte en een dikke kus
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte vandaag we duimen voor jullie. Veel liefs uit Oostvoorne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Peter, Debby en Quinten16 augustus 2010 om 14:12

    Wat spannend allemaal weer...
    Hopen met heel ons hart op een goede uitslag! Veel sterkte vanuit Spijkenisse.
    En Joost, een compliment voor de manier waarop je de blogs schrijft!

    Liefs,
    Peter, Debby en Quinten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was druk bezig met m`n verjaardag (2 dagen)
    det heb je in het weekend.
    Maar ik heb zo dikwijls aan jullie moeten denken,die spanning tot maandag ??
    Ik hoop op goeie berichten, en sterkte maar weer van ons,
    Tante Jopie en Willem. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen