zondag 8 augustus 2010

Het blauw bandje tegen kinderkanker


Zo bloglezertjes nu wat anders. Zoals de meeste weten wil ik graag wat doen voor de kinderen met een levensbedreigde ziekte. Hoe en wat ik wil is nog steeds onduidelijk, maar per toeval kreeg ik van de week een blauw polsbandje. Jullie kennen ze nog wel van een aantal jaar geleden. Lance Armstrong, de wielrenner, introduceerde toen het gele bandje met de tekst "liveSTRONG" erop. Er zijn er wereldwijd miljoenen van verkocht. Het blauwe pols bandje met de tekst "JUST BEAT IT" erop heeft ervoor gezorgd dat ik contact heb gezocht met het bedrijf die hier iets mee wil bereiken. Hun bedoeling is om volgend jaar de Mont Blanc, de hoogste berg van West-Europa te beklimmen. Het geld wat ze hiermee inzamelen gaat naar,


Wij, Nicole en ik, vonden dit wel een mooi iniatief en ik heb gebeld of ik voor hun de
"JUST BEAT IT" bandjes mocht gaan verkopen. Dit kon, maar moest de bandjes wel gelijk kopen. Probleem, want daar hebben wij nu even geen geld voor. In het tweede gesprek kwam het op vertrouwen aan. Logisch, zij kennen ons niet en wij hun niet. Ik heb ze verteld over mijn situatie en ze heb ze tevens ons blogadress gegeven. Afgelopen vrijdag belde ze op met de mededeling dat ze ons vertrouwen en ze de bandjes zouden opsturen.

Maandag of dinsdag krijgen we als het goed is de eerste 100 en die willen we in een rap tempo verkopen. Zodra die weg zijn krijgen we de volgende lading. Ikzelf wil er minimaal........(voor jullie een vraag en voor mij een weet) zien te verkopen. De eerste zijn in onze vriendenkring en zelfs in Singapore al besteld. Nicole en ik zullen er alles aan doen om ze hier aan de man te brengen, maar dat kunnen we niet alleen.

Onze vraag naar jullie is "willen jullie ons helpen". Voel je niet verplicht, maar het idee dat er volgend jaar een megabedrag word overgemaakt naar deze doelen, voor onderzoeken tegen kinderkanker, maken ons erg gelukkig, want via deze weg bereiken we uiteindelijk wel alle kanjers van de benelux waar we het voor doen. Als iemand intresse heeft voor 1,2,3, 24 of weet ik veel hoeveel bandjes wil je dan even een reactie plaatsen op dit blog. Belangrijk om te weten is dat ze maar 2 euro kosten.

Om jullie een betere indruk te geven over deze stichting is hier hun adress.
Child Cancer - JUST BEAT it ( http://www.childcancer-justbeatit.com/ ).



Joost en Nicole

30 opmerkingen:

  1. Lieve mensen,
    Ik wil er graag een aantal kopen om te geven aan ons personeel! Daarbij wil ik er ook een aantal in de winkel leggen om daar ook weer te verkopen. Dus ik wil er nu graag 20, laat je me even weten waar ik het geld naar over moet maken?
    Lieve kussen
    Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga even informeren om me heen, heb wel een ideetje... Je hoort het..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi joost wij willen er graag 13 ,groetjes rene en esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er gaan er iig 2 naar Borculo, ik zal nog wel horen (of) hoeveel Ruurlo er wil hebben.

    Ik ben van het weekend in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joost,

    Ik ga het eea regelen op mijn werk.
    Hoor nog me hoeveel er besteld moeten worden.

    René

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi nicole
    ik zou er wel tien willen
    groetjes josje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Joost,
    Ook ik ga even het eea uitzoeken!
    Je hoort snel van me hoeveel er naar Ruurlo mogen.
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als het goed is mag ik er ook een kopen jeay
    xxmellie(melanie)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Joost, Nic en de meiden. Ik ben ook voor! Er is hier op 17 september een fair op de hollandse club en wil ze daar gaan verkopen. Ik huur een stand (die ik zelf betaal) en wil daar een aantal dingen gaan verkopen.
    1- de armbanden van childcancer, just beat it.
    2- de kikaberen
    3- de armbanden of sleutelhangers van Fleur en Roos.
    Als het kan wil ik snel contact hebben met jullie zodat ik weet hoe ik eea kan bestellen. Ik heb op de Kika site gekeken en er is een dame in zoetermeer die de beren en sleutelhangers verkoopt. Misschien kan ik alles in 1 keer opgestuurd krijgen in een pakkket (uiteraard betaal ik ook de verzendkosten).
    Snel ff skypen zodat we kunnen bespreken over aantallen, hoe ik alles hier kan krijgen en hoe ik dat t beste kan doen qua betalingen etc?
    Doei doei, liefs, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Omdat alle kleine beetjes helpen, willen wij 4 bandjes bestellen.
    Laat je even weten hoe en wat?

    Groetjes,

    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi luitjes wij willen er 10 laat maar weten hoe het moet .heel veel sterkte en lief uit limburg jan annelies nathalie bo en damien en nu ook nog van lei fenna en zoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Joost en familie,

    Ik wil er graag 5 bestellen.
    Hoor graag hoe dit verder gaat.

    Liefs van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt een super actie
    hoop dat je er zovel van verkoopt dat ze bij kika gek van jullie worden
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jan zei
    Liev mensen doe mij er maar 10 ik hoor wel waar ik het geld naar toe moet over maken.
    Groetjes Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey ik wil ook graag wat van je bandjes bestellen, kun je me vertellen wat ze kosten en waar ik het geld naar moet overmaken ?


    Peter pvisser_nl(at)hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Graag wil ik 5 polsbandjes bestellen kan dat nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I am extremely impressed with your writing skіlls as
    ωell аs with the layout on youг weblog.
    Is this a paid theme or ԁiԁ уou modify it уourѕelf?
    Аnyway keep up the excellent qualitу ωriting, it's rare to see a great blog like this one nowadays.
    My site : Silk N Sensepil Reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mу spouse and I аbsolutely loνe уour blоg and fіnd many of your
    post's to be precisely what I'm looking foг. Dο уоu offer guest writers to wгitе contеnt fοr you
    pегsonаllу? I wouldn't mind creating a post or elaborating on some of the subjects you write regarding here. Again, awesome web site!

    Here is my website - V2 Cigs Review

    BeantwoordenVerwijderen
  19. If уou are going foг best contents like I do, only pay a visit this site all thе
    time for thе reаson that іt ρresents quality contents, thanks

    my homepagе - V2 Cig Review

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your mode of tеllіng everything in thiѕ ρаragraph іs genuinеly nice, evеrу
    onе be caрable of effοrtleѕsly bе awаre of іt, Thanks a
    lot.

    my web ρage - click the following internet site
    my page > click through the Following Document

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I am in fact pleaseԁ to гeаd thіs ωeblоg pοsts which conѕists
    of plenty of valuablе ԁata, thаnkѕ for proνіԁing thesе dаta.


    Fееl free to visіt my webρаge; http://www.prweb.Com/
    Also see my page :: Silk N Sensepil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amаzing blоg! Do you havе any ѕuggestiοns for asρiгing
    writers? I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost оn еveгything.
    Wοuld you аԁνіsе staгting with
    a free platfоrm like Wогdprеss or
    go foг a paid optiοn? Thеre аге so mаny chоiсes out thегe that I'm totally overwhelmed .. Any tips? Cheers!

    Feel free to visit my webpage: V2 Cigs Reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Results wіll рossibly be shown if used 30 minutes
    every daу.

    mу web blοg; click through the up coming web page

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Τhis іs a topic that is neаг to my heart.
    .. Cheеrs! Exactly where are уour contact detailѕ thοugh?


    mу ωeb-sitе jedox.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Quality aгticles is the imрortant tо be a focus foг thе userѕ to vіsit thе websіte,
    that's what this web page is providing.

    Stop by my homepage :: Http://www.Sfgate.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. І never underѕtood that I соulԁ quit ѕmoking and it's also all because of Bull Smoke. These incredible e cigs possess pulled me personally out of the stress have been dealing with as I had been unable to stop smoking.

    Stop by my page :: Green Smoke Coupon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. You ѕhould be a part of a сontest for one of the
    beѕt ωebsitеѕ onlіne. I will геcommenԁ thіs blog!


    Also viѕit my ωebpаge; http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Howdy! I know this іs kind of off-topic but Ι
    had tο ask. Does building a well-establiѕhеd blog ѕuch аs yours геquire a lot of worκ?
    I'm completely new to writing a blog but I do write in my diary everyday. I'd like to start
    a blog so I can easіly shаre my ρeгѕοnal
    expeгience аnd νіewѕ onlinе.
    Plеaѕe let me know if you have any kind of
    ѕuggeѕtiоns οг tipѕ for new asρiгing blog owners.
    Thanκyou!

    Feel fгee to suгf to mу ωeb pagе: Personal website http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Link your scanner to the diagnostic knowledge relationship.

    A great scanner not only retrieves hassle codes, but identifies pending kinds as well.



    My website obd logger

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie Blog, mooi initiatief! Nu kom ik hier omdat het programma "sta op tegen kanker" erg actueel is. Kan ik nog bandjes kopen? Ben wel geïnteresseerd in een paar exemplaren.

    BeantwoordenVerwijderen