zondag 12 september 2010

13 jaar getrouwd


Een goedemorgen, lieve en zorgzame vrouw van me. Vandaag om 12.00 uur is het 13 jaar geleden dat we elkaar het jawoord hebben gegeven. Heb je er al spijt van ??? Ik niet in ieder geval. We hebben al het één en ander meegemaakt en duft best te zeggen dat het afgelopen jaar redelijk pittig was. Hoe ik het heb gedaan snap ik nog steeds niet, maar van alle vrouwen heb ik de mooiste, liefste en sterkste gevonden die er op deze aardkloot rondloopt. 13 jaar....tering zeg, wat een eind, maar ik plak er met alle liefde nog 138 aan vast en zou alles zo opnieuw doen. En met opnieuw bedoel ik ook echt opnieuw.
  • Onze trouwdag en de huwelijksreis,
  • De vakanties
  • De huizen waar we hebben gewoont
  • De puflessen
  • Alle verjaardagen
  • De lach en huil momenten
Nee, lieve schat ik zou zonder aarzelen zo in dezelfde boot stappen als 13 jaar geleden. Alleen is het jammer dat ons leven nu even op zijn kop staat, maar ik durf je te zweren dat we de strijd waar we nu mee bezig zijn gaan winnen en dat we onze kindjes allebei groot en volwassen zien worden. Op dit moment zitten we een een redelijk diep dal, maar we komen eruit en we zullen de hele wereld even laten zien hoe sterk we zijn.  Tot die tijd heb ik je wel heel hard nodig als vrouw, maar ook als een moeder voor mijn kinderen. We zijn getrouwd in voor en tegenspoed en zullen dit afmaken tot het eind. De hobbels en bobbels die nog voor ons liggen pakken we met twee handen aan en blijven ondertussen "gewoon" doen wat we graag doen en dat is liefde geven aan onze kinderen, maar ook aan elkaar. Nee schatje, ik ben er achter dat ik echt van je hou en altijd van je zal blijven houden.



Je ventje

23 opmerkingen:

  1. Mag ik JULLIE van mijn kant van harte feliciteren met de 13 jaar. Hopelijk volgen er nog heel veel voor jullie allemaal. Daar hebben jullie recht op vind ik. Genoeg ellende meegemaakt. Ik weet, de komende tijd wordt nog zwaar, maar we gaan ervoor. Een heel fijne dag toch en probeer er van te genieten.Ik zie jullie gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik sluit me -zoals gewoonlijk- bij mr. B. aan. Meestal is het andersom maar je weet ... als "hij" aan het woord is, hou ik mijn mond!
    Gefeliciteerd, tot vanmiddag!
    mama
    (sorry, stond nog ingelogd onder WOB)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Nicole en Joost van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.

    De weg uit het dal zal niet gemakkelijk zijn en ook niet van de één op de andere dag daar zijn, maar stapje voor stapje gaat het jullie zeker lukken.
    Er komt een dag dan staan jullie allemaal weer op de top al lijkt die weg nu nog erg lang en de top heel erg ver weg. Verlies aub niet het geloof in jezelf en misschien nog belangrijker verlies niet het geloof in elkaar want samen de top weer bereiken dat is waar jullie voor gaan.

    Een dikke liefdevolle warme

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve schatten van harte gefeliciteerd met jullie 13de trouwdag (ook ken ik jullie precies 13 jaar) op naar de 25 jaar en blijf z.on mooi sterk echtpaar als dat jullie nu zijn dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieverds, gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
    xxx Tamara John & Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. was getekend,de schilderlaaf.12 september 2010 om 09:57

    hartelijk gefeliciteert met jullie trouwdag,maar joost je hebt inderdaad een super wijfie maar de mooiste en de liefste, dat kan niet want die heb ik al....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi allerliefste vriendjes,wat een slijmbal hierboven!!!
    Gefeliciteerd vandaag en maak er een mooie dag van samen en nog veeeeeeeeeeeele jaren met z'n viertjes!!
    We gaan jullie ontzettend verwennen over twee weken!!Dikke kus Manfred Gerrie Jouri Diyou Noelle Guy en Maniela

    PS groetjes en liefs aan jullie opa's en oma's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Opa en Oma uit Weert12 september 2010 om 10:34

    Lieve Fleur Roos Joost&Nicole,

    Even nog een berichtje van de opa's en oma's uit Weert
    Er brandt een hele grote kaars voor jullie in Lourdes met een foto van Fleurje erbij geplaatst en oma heeft nog wat moois voor jullie meegebracht!DIKKE KUS EN LIEFS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    En ondanks alle narigheid zijn jullie toch nog steeds een goed koppel zo te horen.
    Maak er een leuke dag van met elkaar.

    Liefs van Annemarie van der Ham-Verhart

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Joost en Nicole,

    "HARTELIJK GEFELICITEERD" met jullie 13 jarige trouwdag !!!!!!

    In `voor en tegenspoed` zo leest de ambtenaar
    dan de huwelijks-acte voor en weet je veel.... je zegt gretig JA!!!
    Maar dat woorden zòveel betekenis kunnen inhouden daar sta je op dat moment niet bij stil, èn gelukkig maar !!

    Na deze, nog hopelijk vèèl "gezonde" huwelijks jaren met elkaar.
    `n Heel gezellige dag samen!!!
    Liefs van ons,

    Tante Jopie en Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Joost en Nicole gefeliciteerd met jullie trouwdag veel liefs en een dikke knuffel voor jullie alle vier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey jullie,

    VAN HARTE GEFELICITEERD. Maak er een gezellige zondag (of is dat nu weer omgedoopt tot woensdag??) van. Kom maar op met de komende 138 jaren. Dat is jullie gegund.

    Maar eeeeeh, dat jij de mooiste, liefste en sterkste vrouw gevonden hebt? Daar moeten we het toch maar eens over hebben, want als ik hier even opzij kijk en zie wat er naast me op de bank zit......

    Dikke knuffel uit Borculo,
    jullie neeffie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi lieverds,
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!!
    Hou je taai alle vier!!!!
    Hele hele hele dikke knuffel van Eus Els en de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Peter, Debby en Quinten12 september 2010 om 15:32

    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!! In voor- en tegenspoed dat is inmiddels wel gebleken!
    Wij wensen jullie nog heel veel -en vooral gezonde- jaren toe!!
    Liefs, Peter, Debby en Quinten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dertien jaar!!!! Van harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hopelijk zijn de omstandigheden vandaag goed genoeg om deze heuglijke dag gezellig te vieren.
    We wensen jullie ñog heel veel gelukkige jaren(en dan bedoel ik heel veel meer geluk dan het afgelopen jaar) en natuurlijk vooral gezondheid!!!

    Liefs Simon en Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Nicole en Joost
    Vanuit Ruurlo ook van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    13 jaar in voor en tegenspoed en hopelijk heel veel jaren erbij in geluk en gezondheid.
    Een hele fijne dag ook voor Fleur en Roos.
    Dikke knuffel
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met jullie dag, jullie zijn een mooi stel geniet van deze dag. Veel liefs rene en esmee en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, om stil van te worden.
    groet Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Patrick en Margriet13 september 2010 om 14:55

    Hoi Joost en Nicole

    Gefeliciteerd met jullie trouwdag, wat een romantisch bericht op deze blog. Vandaag hoorde we het laatste nieuws over jullie Fleur en het was dan ook fijn om op de blog te kunnen lezen wat er allemaal gebeurd is. Wat een ellende! We wensen jullie met elkaar veel sterkte toe.

    Groetjes van Patrick, Margriet, Benjamin en Gabriël

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Joost en Nicole,

    Wat toevallig wij waren ook op de 12e 13 jaar getrouwd. Volg jullie blog nog en wens jullie ontzettend veel kracht toe.

    Dikke kus Erwin, Mirjam, Steven en ons sterretje Bradley

    BeantwoordenVerwijderen
  22. lieve Joost en Nicole,
    van harte met jullie 13 jarig huwlijk, op naar vele mooie en vooral gezonde jaren met zijn 4tjes.
    xxx rob en helma

    BeantwoordenVerwijderen