woensdag 22 september 2010

Een lange dag

Hehe de dag is bijna voorbij en gelukkig maar, want hij was klote. Niet dat er iets ergs is gebeurt, maar hij liep niet. Nee hij liep wel, maar het gevoel was rot. Of was het gevoel nu wel goed en denken we teveel. Ik weet het eigenlijk niet en dat maakte de dag lang en vervelend. Wat in ieder geval ook vervelend was is dat de vliegvakantie naar Turkey niet door kon gaan. De reden waarom mag duidelijk zijn. De bedoeling was dat we vandaag zouden vertrekken.

Ik zag me al zitten met een biertje langs de rand van het zwembad, kijkend naar mijn kinderen die achter een bal aan zwemmen of hun mamma nat maakten. En dan heb ik het nog niet eens over het zonnetje wat wegzakt in de zee. De bedoeling was om met zijn viertjes gelukkig op het strand te zitten en tijdens dit schouwspel zouden we een ijsje eten. Om vervolgens een stukje te lopen langs de rand van het water. Stuk voor stuk dingen die we graag hadden willen doen.

Jammergenoeg moeten we deze grote droom, voor onbepaalde tijd, nog even uitstellen. Hoe de komende tijd er nu gaat uitzien is voor ons een groot vraagteken en proberen dus ook "gewoon" te genieten van "het" moment. Vandaag gaan we voor de verandering maar weer eens met een pilletje naar bed en hopen dat het morgen in het Daniel Den Hoed soepel verloopt en we vlug weer naar huis kunnen.

Als we dan weer thuis zijn planten we de dakbox op de auto en gaan de tassen pakken, want het weekendje wat eraankomt pakken ze ons niet meer af. Ik weet 100% zeker dat het er één word om nooit meer te vergeten. Jullie nog veel plezier en waarschijnlijk tot morgen. Zo niet, dan tot overmorgen of overovermorgen zijn.

Joost

12 opmerkingen:

  1. Hoi

    Kan me voorstellen dat jullie ff een rot dag hadden want wie zou er niet liever aan het zwembad zitten zeker in jullie situatie.
    Maar wat heerlijk dat jullie een weekendje weg gaan zeg . Geniet er maar lekker van . Dat gaat vast wel lukken .
    Dikke kus van ons

    ric, ing en bo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach lieve Joost,
    Als ik kon toveren....
    Had Fleur gewoon 2 armen....
    Bestond er geen godvergetenkutkanker bij kinderen...
    Zaten jullie heerlijk te genieten in Turkije....


    De werkelijkheid is helaas anders....

    Maar ik wens jullie nogmaal een megatopkeigoedweekend!!!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverds we hebben er zin in!!!!!!XXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad kut had alles maar anders geweest ik zou ook wel willen kunnen toveren dan zou ik het wel weten ik hoop dat turkye toch nog wel plaats kan vinden maar lekker dit weelend weg met lieve mensen en genieten veel plezier dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komop, morgen trekken de meiden de harembroeken aan, 's-avonds doen geven Nicole en Gerrie voor jullie heren óók een voorstelling in zo'n ding, dan wordt het in ieder geval lachen daar in België (en voor Roos "lijkt" de afstand immers naar Turkije??)in .
    Weert meets Zoetermeer, een mooie combinatie voor een gaaf weekend! Het is jullie àllemaal zo gegund!
    Veel plezier met z'n 8-ten!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieverds,
    Wat lief van Gerrie en Manfred!!!!
    Doe ze de groetjes van ons en voor jullie een heeeeeeeeel fijn weekend!!!!
    xxxxxxxxjes Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Peter, Debby en Quinten23 september 2010 om 11:12

    Vanuit Spijkenisse wensen we jullie een heel gezellig weekend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo lieve mensen, wij sluiten ons aan bij het fijne weekend wensen, weet je, geniet ervan en die harembroeken zijn zo'n gek idee nog niet, ik zie jullie er wel voor aan om zo idioot te doen, hahaha, ik heb al pret bij het idee, EEN HEEEEEEL FIJN WEEKEND, gr. rob en helma
    p.s ik ken de mensen uit weert niet, maar het zijn vrienden uit duizenden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joost,
    Probeer lekker te genieten as weekend.
    Gaat zeker lukken met z'n achten!!
    Ondanks alle narigheid.....heel veel plezier!

    Liefs Maria en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Fleur, Roos, Nicole en Joost.
    Heel veel plezier het komende weekend en geniet er maar lekker van.
    Liefs uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zet hem op!
    Veel groetjes, Majella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Groetjes uit Weert23 september 2010 om 22:56

    Dankjewel allemaal voor alle lieve reacties !!
    XXXXXX

    Liefs Manfred en Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen