woensdag 1 september 2010

Sterkte

Via deze weg wil ik Rene en Esmee morgen en de komende tijd héél veel sterkte en kracht toewensen, want jullie hebben dit nodig. Voor de mensen die niet weten wie dit zijn, dit is een familie die we in Villa Pardoes hebben leren kennen en hun dochter Isa heeft hetzelfde als Fleur. Zij hebben afgelopen week te horen gekregen dat er weer iets was gevonden in de buik en het arme meisje word vanaf morgen binnenste buiten gekeerd. Ik hoop met al mijn hoop dat de uitslagen goed zijn en wens ze nogmaals alle sterkte en kracht toe, want wij weten als geen ander hoe zwaar het is.

Veel liefs van ons viertjes

6 opmerkingen:

  1. Slik.... ook heel veel sterkte voor dit gezin.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even oneerbiedig .... Is dat die "buik" ? Mag ik dan mijn
    kop in het zand steken ????

    Over 19 dagen controle ... Zou bijna eerder willen na al deze berichten .

    Sterkte familie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel lieve familie dikke kus uit Rhenen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop dat isa en haar fam. een positieve uitslag krijgen ik wens hun sterkte jo(vriendin van fam. de jong)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kop in het zand steken is niet gelukt vrees ik. Ik voel met jullie mee, ben zo brutaal geweest jullie site te bekijken zojuist...

    Heel, heel veel sterkte familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik weet niet wat ik moed zeggen of schrijven op deze momenten voel ik me zo ver weg van mijn familie, maar er gaat geen dag voorbij of ik denk aan jullie.dan steek ik maar weer een kaarsje aan in een of ander kapelletje lans de weg voor iedereen. heel veel knuffels van tante annelies uit hunsel

    BeantwoordenVerwijderen