vrijdag 3 september 2010

Ze zijn klaar

Zo het is gebeurt en het is heftig. Ik moet alles nog even op me in laten werken, maar kunnen wel zeggen dat alles goed is gegaan. Meneer Diepstra, de orthopeed, was meer dan tevreden en mevrouw Han, de kinderchirurg, had ook geen problemen. Vanavond of morgen maak ik wel een verslag van deze dag. Jullie in ieder geval bedankt voor alle reacties. Dit doet ons goed en op een bepaalde manier putten we ook daar de kracht uit om verder te gaan. Nu stop ik even en ga naast mijn kleine schatje staan. Dit is het enigste wat we kunnen doen en doen het dus ook. Jullie veel plezier en tot zo of morgen.

Joost

28 opmerkingen:

  1. Pfff het moet ongeveer de langste dag van je leven zijn geweest vandaag.
    Geef ze allemaal maar een dikke knuffel
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig, Heel veel sterkte voor jullie alle 4!!
    Liefs en hele dikke knuffel
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat alles goed gegaan is, denk aan jullie!
    Een hele dikke knuffel,
    Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joost dat is ook hetenige watje kan doen maar wel enorm belangrijk er voor elkaar te zijn.jeetje zelfs ik zit de hele dag voor me uit te kijken en zat op je blog te wachten dat het achter derug is.de operatie.het is vreselijk maar laten we in godsnaam hopen dat hiermee hoe elendig ook. fleur straks na alles weer gelukkig en ooit gezond mag zijn.we blijven hopen.joost nicole fleur en roos sterkte het is zwaar moeilijk en onbegrijpelijk.maar hou de kracht met z,n allen en hopen na alle elende dat ook voor jullie betere tijden mogen komen.liefs dieny brok

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Manfred en Gerrie3 september 2010 om 17:01

    Gelukkig het is voorbij,wat een lange dag!
    Geef haar een dikke kus van ons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig is alles goed gegaan, en ik moet mezelf nageven dat ik toch ook de hele dag in spanning heb gezeten, want je leeft toch wel erg mee, terwijl Fleur niet eens weet wie ik ben.
    Nou we hopen dat er nu betere tijden komen en sterkte hiermee.

    Liefs van Annemarie van der Ham-Verhart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook ben ik blij dat alles goed gegaan is en deze dag voorbij is nu op naar een betere toekomst heel veel liefs van tante annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed te vernemen dat de operatie volgens plan is verlopen.

    Heel veel sterkte. Dikke knuffel.

    Ronald, Anissa en Sepha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat de operatie voorbij is en goed is gegaan.
    Wat een vreselijk lange dag voor jullie.
    Alle 4 zijn jullie vandaag niet uit onze gedachte.
    Dikke knuffel Jan en maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, de lieve en dappere Fleur.
    Ik hoop met elke vezel in mijn lijf dat de pijn te hanteren is en zal zijn.....
    sterkte, sterkte en liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. sabine, sander thym en tess3 september 2010 om 17:22

    Fijn dat t goed is gegaan, geef fleur een dikke knuffel en natuurlijk ook voor jullie drietjes!!

    Ik had een gedichtje op nicole der hyves gezet maar ook hier zal ik m neerzetten, hij is van toon hermans..

    Ongehoord

    Wat ik niet zeggen kan
    en niet kan schrijven
    zal ergens diep in mij
    toch bij me blijven

    Ongehoord
    maar in een lieve duisternis
    verbergt zich iets
    dat meer dan woorden is

    Diike kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve fleurtje, mijn beste vriendinnetje wat iben ik héééééél blij dat de het goed is gegaan het zal er wel anders zijn maar ik wen er snel aan. ik wens joost, nicole en roos veel sterkte en dikke kus een knuffel van mij voor allemaal.
    groetjes en xxx van guytje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Lieverds

    We hebben veel aan jullie gedacht vandaag pffff wat een heftige dag zeg voor jullie.
    Fijn te horen dat het goed is gegaan en dat de doktoren tevreden zijn.
    Heel veel sterkte en hopelijk een spoedig herstel.
    Veel liefs van ons

    Ricardo, Ingrid en Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knuffel elkaar maar stevig !!!!!!!
    Zo veel liefs xxxxxxxxxxxxEus Els Shay en Liam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ben blij dat de operatie achter wat moet dit een zware dag voor jullie zijn geweest een kus voor alle 4 maar eentje extra voor fleur liefs jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Joost en Nicole,
    Ik heb nog niet eerder gereageerd, maar ik denk oh zo vaak aan jullie !
    Afgelopen maandag las ik in het AD een artikel over Hypnose toepassen bij kinderen in het ziekenhuis. Het helpt om angst en stress aan te kunnen en minder pijn te ervaren. Ik moest uiteraard gelijk aan Fleur denken. Ik heb geen idee of jullie geïnteresseerd zijn maar misschien kan het Fleur helpen. Het betreft een artikel dus in het AD van maandag 30 augustus. In de regio katern staat een uitgebreid verhaal hierover.
    Als jullie meer informatie willen of jullie willen dat ik neer uitzoek, doe ik dat met alle plezier, laat het maar even weten............. Nicole heeft mijn mailadres.

    Verder wens ik jullie alles wat maar te wensen valt. Ik denk heel veel aan jullie.

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve zoon,
    Anderhalf uur file heen, anderhalf uur terug van hetzelfde en dat alles om Fleur en jullie 7 minuutjes te zien.
    Maar ... wat wáren we blij dat we haar zagen en jullie vast konden houden, al hadden we er 10 uur over gedaan, dan waren we nog gekomen !!!
    papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De hele dag zijn jullie, maar vooral Fleur, niet uit mijn gedachten geweest hoe kan het ook anders ??
    Maar gelukkig is de operatie naar tevredenheid geslaagd (schreef je Joost) al zullen er nog genoeg moeilijke dagen komen... maar als dat de weg naar algehele beterschap is / was het `t waard, ja toch?

    Veel liefs en sterkte maar weer van ons,
    Tante Jopie en Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel kracht, sterkte en liefs.

    Groetjes van Agnieta (moeder van Arno)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het heel erg dat Fleur die 1 jaar ouder is dan ik zo moet lijden... Met 1 arm, heel veel bestralingen en verdriet.

    Veel sterkte en ik leef met je mee, Fleur!

    Dikke kus van Kayleigh van den Nieuwendijk

    ------------------------------------------------

    Heel veel sterkte!
    Onze gedachten gaan uit naar jullie.

    Veel liefs van Leon en Leonie van den Nieuwendijk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Joost,Nicole,Roos en Fleur

    Weet niet goed wat ik kan zeggen alleen dat we veel aan jullie denken.
    Heel veel sterkte de aankomende tijd.

    Dikke knuf Richard, justin,Ryan en Mirjam van Lochem

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve mensen,

    Laten we hopen dat jullie nu kunnen 'helen'.
    Dat alles vanaf nu beter mag gaan.

    Heel veel sterkte, fieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel veel sterkte de komende tijd
    we denken aan jullie

    groetjes Mireille,Bart
    Sanne,Daan en Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat moet je hier nu op zeggen ....

    Liefs uit Breda . Jullie zijn niet uit mijn gedachten geweest ...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel sterkte. We denken aan jullie
    Heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Lieverds.
    Deze lange, heftige dag is gelukkig (bijna)achter de rug. Fijn dat de artsen tevreden zijn. Nu hopen dat Fleur weer snel opknapt en verder kan gaan met weer hélemaal beter worden.
    We hopen dat jullie vannacht een beetje kunnen slapen.
    Dikke knuffel,
    Pieter, Jet, Daan en Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Joost, Nicole, FLEUR en Roos,

    XXXX

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het kan niet anders dan dat dit heel heftig is.
    Hoe verschrikkelijk ook, het is gelukkig achter de rug. Dat de artsen zo positief zijn moet toch gerustellend zijn. Ik ben met Hank weggeweest en we hebben de hele dag aan jullie gedacht, het kón niet anders, jullie waren geen moment uit onze gedachten, ik was blij je bericht te lezen want we moesten echt even wat van jullie horen.
    Verder weet ik niet wat ik zeggen moet behalve weer héél héél veel sterkte voor de komende dagen voor jullie alle vier.
    Liefs Jolanda en Simon

    BeantwoordenVerwijderen