maandag 20 september 2010

Kut zooi

Lieve mensen, Zoals jullie ondertussen nu wel weten hebben wij contact met een een aantal ouders die ook een kindje hebben met een levensbedreigde ziekte. Erik, Paulien en Lieve zijn daar een stel van. Hun zoontje / broertje Midas heeft precies hetzelfde als Fleur. Het ventje was ruim 9 maanden schoon. Ik schrijf schoon, want bij de 3 maandelijkse controle is gebleken dat er twee tumoren zijn gevonden in zijn longen.

Dit betekend dat het foute boel is en hij netzoals Fleur opnieuw moet beginnen. De komende weken zal hij door het Sophia van binnen en buiten onderzocht worden. Wij sturen vanaf dit blog, deze lieve mensen uit Breda ook alle kracht toe voor de komende en onzekere tijd. Wij weten als geen ander hoe ze zich moeten voelen, maar weet zeker dat ook zij netzoals ons het gaan redden.

Nicole & Joost

10 opmerkingen:

  1. Lieve mensen ,HEEL VEEL sterkte gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och here, het houdt niet op. Arme Midas, arme Paulien, Erik en Lieve. Wil je hen van ons sterkte toewensen, want wij kennen Midas en Paulien natuurlijk ook. Wat moet ik verder nog zeggen knul, inderdaad maar één woord: KUT-zooi!
    papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erik, Paulien, Lieve en Midas.
    Wat moet dit enorm KUT voor jullie zijn. Ik ken jullie niet maar ik zie dat jullie erg vaak reageren op Joost zijn blogjes en kan me alleen maar indenken hoe ontzettend belangrijk jullie, als lotgenoten, voor elkaar zijn.

    Als het mogelijk was om de krachten van de zon de zee en de bossen te pakken en in een doos te doen, dan zou ik direct om jullie adres vragen en het naar jullie opsturen. Aangezien dit niet kan maar ik wel weet dat jullie dit waarschijnlijk lezen wens ik jullie via deze weg alle kracht toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erik, paulien,lieve en midas, heel veel sterkte, ik ken jullie niet, maar ik vindt dat niemand en zeker geen kinderen dit moeten meemaken, heel heel veel sterkte, we sturen jullie kracht, hoop en liefde toe, die zul je zeker weer nodig hebben, geef de moed niet op, hartelijke groetjes van rob en helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Joost.... Nu maak jemij aan het huilen op de vroeg ochtend. Niet dat ik daarme gestopt was als ik eerlijk ben..

    Bedankt lieve mensen. Een dezer dagen trekken we ons weer uit die diepe put en gaan we er weer voor met het hoofd naar boven en onze borst vooruit. Nu lukt dat nog heel even niet....Dit hadden we niet zien aankomen... Als dat al kan..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee.......
    KUT!!!! En zo blijft het een ieder elke keer weer naar de keel vliegen en je de adem benemen....
    Wij mogen morgen weer aantreden in Nijmegen, heb mijn nekharen nu alweer nat...
    Sterkte Erik, Paulien, Midas en Lieve!!!!!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook vanuit Ruurlo willen wij Erik Paulien Midas en Lieve heel veel sterkte wensen
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och och, wat een enorme tragedies toch steeds weer!!
    Wat zal dat voor jullie ook weer een enorme extra dreun zijn
    Al ken ik Erik, Paulien, Midas en Lieve niet maar dat maakt niet minder dramatisch. Ook wij wensen deze familie heel veel sterkte!!

    Simon en Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij komen net terug vd Onco en gelukkig heeft mijn angst nu weer plaats kunnen maken voor blijdschap en opluchting.
    Ons mannetje is nog steeds vrij van die rotcellen.(had een rhabdo)
    Weer even 3 maanden ademhalen nu..

    Maar wat blijft t klote elke keer weer en als ik jullie verhaal dan weer lees (sinds kort een mee-lezer)en dan nu over deze familie; waarom, waarom ??
    Ik weet, daar komt geen antwoord op.
    Wens jullie en de familie van Midas, heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. verschrikkelijk ik wens dit gezin heel veel sterkte gatverdemme kut ziekte kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen