vrijdag 3 september 2010

De laatste foto's

10.20 uur was het zover. Fleur mocht naar boven voor de operatie. Uiteraard was dit dit een niet zo'n fijn moment, maar zoals jullie ondertussen weten is Fleur een bikkel en heeft bijna niet gehuild. Toen ze in slaap viel was ze vrij rustig en dat betekend dat ze waarschijnlijk ook rustig wakker word. De operatie zal naar verluid ongeveer een uur of 3 á 4 in beslag nemen. Langer dan verwacht, maar dat heeft met dat chatertje en de nieuwe PAC te maken.Terug op de kamer heb ik Nicole even getroost en Roos zat alweer bij haar vriendinnetje Nienke, een meisje van 2.5 jaar die 3 deuren verderop ligt. Ook hebben we de laatste foto's bekeken en die zijn nu al goud waard. We zullen niet lullig doen en vinden ook dat jullie als bloglezers ook recht hebben op deze laatste kiekjes.

Het laatste glas dubbelfris

Het laatste knutselwerkje

De aller, aller, allerlaatste foto

Roos, Nicole en Joost

25 opmerkingen:

  1. Weet niks te zeggen........
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stil.............
    slik.............
    rescpect..........
    jullie zijn in onze gedachten groeten uit Rhenen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mensen, ik kijk elke dag op jullie blog en brand dan ook altijd een kaarsje voor jullie 4-tjes.Wat is Fleur een Bikkel zeg !!!.We wensen jullie nogmaals alle sterkte van de wereld toe.HEEL VEEL STERKTE VOOR JULLIE 4-tjes. En hopen dat het nu de goede kant op zal gaan. Desiree Sandor Iris en Eva Stassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naomi van der Zalm3 september 2010 om 12:15

    Wat kunnen foto's toch een hoop zeggen!!
    En die andere foto van die handen.....zo mooi.
    Heel veel sterkte vandaag..........
    Dikke kus naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kaarsje blijft rustig doorbranden...
    ik denk aan jullie.
    liefs,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Manfred en Gerrie3 september 2010 om 12:20

    Zo vol liefde...........in gedachte bij jullie!!
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier verdriet om jullie.

    Xxxxxxxxxxx

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stil kijk ik naar het scherm...
    Als ik op kijk zie ik nog steeds 8 kaarsjes branden.
    Super trots op jullie allemaal

    In gedachte ben ik bij jullie
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pffffff.....
    Jullie zijn de hele tijd in mijn gedachte.
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig..
    Geen woorden alleen maar tranen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een brok in mijn keel dichtgeslagen denk aan jullie sterkte liefsdieny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. woorden schieten te kort en tranen in overvloed,en mooie plaatjes welke in ieders hart voorgoed opgeborgen zitten.
    foto's welke een gouden randje verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. monique van weerlee3 september 2010 om 13:37

    in gedachte bij jullie......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. pff wat is het leven tog oneerlijk zeg
    lieve mensen ik hoop dat het in iedergeval nu een stukje beter met der gaat en dat die klote kk nu eens weg blijft
    toen ik het hoorde zat ook ik met een verschrikkelijk kut gevoel en tranen in me ogen en een brok in keel ik hoop dat jullie weten dat wij uit rotjeknor heel veel aan jullie denken
    Een hele dikke zoen en knuffel Voor iedereen
    XXMellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontroerend die foto`s.... Ik kan het niet droog houden bij de gedachten dat straks na die operatie......wat èrg toch!!
    Maar inderdaad Joost, als ze 100 jaar mag worden heeft ze nog veel tijd voor zich en laten we dàt hopen.
    Heel vèèl liefs en sterkte jullie (vooral nu..)

    Tante Jopie en Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weet niet wat te schrijven,maar wil wel laten weten dat we aan jullie denken!!!!
    Dikke Kus Eus Els en kids

    BeantwoordenVerwijderen
  17. pfff, wat een dagen vol emotie.
    We denken aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze foto's zeggen genoeg. Heb even geen woorden.
    Liefs Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. sabine, sander thym en tess3 september 2010 om 15:58

    tja en dan ben je weer stil..........
    lieverds de hele dag al in gedachten bij jullie!!
    En nu nu met de gedachten hoe is het met onze kanjers??????????? Hou van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige foto.s heb de hele dag aan jullie gedacht het is nu tien voor half 5 en hoop dat de operatie achter de rug is en dat ze nu weer lekker bij jullie is dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat valt er te zeggen,behalve dat jullie zo dapper zijn en dan fleur wat een kanjer is dat.ik ben er stil van en de tranen kan ik niet bedwingen als ik jullie blog lees,sorry.mij rest alleen nog te zeggen.....HEEL VEEL STERKTE.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik krijg een brok in mijn keel bij het zien van jullie foto´s. K.T-ziekte... Arme meid.

    Mirella

    BeantwoordenVerwijderen